צביעת מעקות ברזל

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

לכסות משטח בצבע כל אחד יכול, אבל לצבוע משטח ובכך להעניק למשטח הזה את כל הערכים שאמור לספק לו הצבע – לזה כבר נדרש איש מקצוע. דברים אלה נכונים בכל סוג של צביעה, אבל במיוחד במשימות של צביעת מעקות ברזל וצביעת ברזל בכלל. מדוע זה כך? מדוע צביעה של ברזל חייבת להתבצע בצורה מקצועית ומה קורה אם לא צובעים נכון את הברזל? על כך עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של המרכז לצביעת דירות, המספקת שירותי צביעת מעקות ברזל למרפסות, חדרי מדרגות, שבילי כניסה, מדרגות חירום וכל מרחב פנים או חוץ אחר.

 

הברזל – חזק אבל רגיש

ברזל הוא חומר חזק מאוד שמאפשר לנו לבנות מכלולים יציבים וחזקים, שמחזיקים מעמד לאורך עשורים שלמים. יחד עם זאת, פרט לחוזקו המבני, ברזל מתאפיין גם ברגישות גבוהה מאוד לפגעי מזג האוויר ובמיוחד ללחות. גשמים, לחות גבוהה באוויר, רוחות חזקות וקרינת שמש ישירה, כל אלה משפיעים על הברזל ויוצרים בו תהליכים כימיים שבסופו של דבר מובילים להיווצרות חלודה וממנה קצרה הדרך להתפוררות הברזל, תחילה בנקודה מוגדרת ולאחר מכן באופן רוחבי ומקיף. את האמת הפשוטה הזאת אפשר לראות בסורגי חלונות שאינם מתוחזקים כראוי, בפרגולות ברזל, במעקות ברזל ובכל מכלול ברזל שהוא החשוף לפגעי מזג האוויר.

 

צבע – בשביל האסתטיקה אבל לא רק בשבילה

ואחרי שתיארנו את המאפיינים המרכזיים של הברזל, כעת נסביר מדוע צביעת מעקות ברזל חייבת להתבצע על ידי איש מקצוע. צבע הוא בראש ובראשונה אלמנט אסתטי שאיתו אנו מעניקים למשטח הנצבע את המראה שלו ואת האסתטיקה שלו. אנחנו יכולים לבחור את הגוון המדויק, שילובי גוונים או טכניקת צביעה, הכל בשם האסתטיקה. אבל אסתטיקה זה לא התפקיד היחיד של הצבע. הצבע משמש גם כשכבת ההגנה של הברזל מפני אותם פגעי מזג אוויר שלהם הוא רגיש מאוד. בהיבט זה, מספיק חריץ אחד קטן בשכבת הצבע כדי לאפשר חלחול של מים ולחות אל תוך הברזל והזנקת תהליך של איכול פנימי.

כדי להבטיח שהצבע אכן מגן על הברזל בתהליך של צביעת מעקות ברזל, יש לוודא א' שאנו מורחים שכבת צבע אחידה, מלאה ואטומה באופן מוחלט וכן שאנו מורחים את הצבע בצורה נכונה, וזה אומר הסרה של שכבת הצבע הישנה, מריחת חומר מקשר שיבטיח את הצמדות הצבע לברזל וצביעה במספר שכבות. לשם כך נדרש איש מקצוע ואם לא נעזרים באיש מקצוע, התוצאה היא איכול של המעקה, הופעת כתמי חלודה וכל מה שקשור בכך גם מבחינה אסתטית, גם מבחינה בטיחותית וגם מבחינת חוויית השימוש במעקה.

המרכז לצביעת דירות בישראל מציע את כל סוגי עבודות הצבע ובכלל זה גם צביעת מעקות ברזל במרחבי פנים וחוץ, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר שיעניקו למעקה לא רק את המראה שלו, אלא גם את ההגנה הנדרשת לו.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!