צביעת חדר שינה מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

יש עבור צביעת חדר שינה מחיר משתנה בהתאם למספר פרמטרים. אבל לפני שאנחנו ניגע במחיר חשוב להבין שיש חשיבות גבוהה מאוד לצביעת חדר השינה. חדר השינה הוא מקום המנוחה שלנו, של כל אחד מאיתנו, הוא המקום בו אנחנו מסיימים את היום ומתחילים אותו. ככל שחדר השינה שלכם ייראה יותר טוב ככה גם היום שלכם ייראה יותר טוב. יש דברים מאוד קטנים במהלך היום שמשפיעים עלינו באופן פסיכולוגי, חלק מהם הוא צבעים שאנחנו רואים במהלך היום.

צביעת חדר שינה מחיר בהתאם לחומר

עבור צביעת חדר שינה מחיר משתנה בהתאם לחומר בו בוחר בעל המקצוע לעבוד איתו.
בעבר היה נהוג לצבוע באמצעות סיד או חומר

במה תלוי המחיר של צביעת חדר שינה
קרדיט תמונה: freepik

פלסטי, אבל היום השימוש בחומרים אלו כמעט ולא קיים. לעיתים ישתמש בעל המקצוע בסיד כדי לצבוע את התקרה ולא יותר מזה. הסיבה לכך שהשימוש בחומרים אלו פחות אפקטיבי היום הוא מכיוון שבעל המקצוע יודע שהם לא חזקים מספיק ואינם נשמרים לטווח הארוך. היום הצביעה נעשית באמצעות צבע אקרילי. מדובר על צבע עמיד אשר נשמר לאורך זמן ממושך ועומד גם בחדרים רטובים וגם בחדרים יבשים אשר הם חיצוניים. עבור חדרי השינה צבע אקרילי יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. אם סבלתם בעבר בחדר השינה מעובש או רטיבות יש לציין זאת מול בעל המקצוע והוא ידאג להתאים את חומר העבודה למצב הנתון.

צביעת חדר שינה מחיר של בעל מקצוע איכותי

המחיר אותו אתם משלמים לא נקבע רק על פי גודל החדר או שימוש בחומרים מסוימים. המחיר נקבע גם בהתאם למוניטין של אותו בעל מקצוע. למה שאנחנו נשלם על המוניטין של בעל המקצוע? הסיבה מאוד ברורה. יש היום לא מעט צבעים, או לפחות עצמאיים שקוראים לעצמם ככה אך איך להם את ההכשרה המתאימה. צבעי זה לא מקצוע שאפשר פשוט לעשות, יש ללמוד אותו, לדעת עם אילו חומרים משתמשים בהתאם לכל סיטואציה, מספר שכבות, שכבת איטום וכן הלאה. לכן, כאשר אתם בוחרים בעל מקצוע עם מוניטין גבוה אתם יודעים שאתם משלמים על עבודה בטוחה ויעילה.

צביעת חדר שינה מחיר עבור צביעת חדר

המחיר אותו תשלמו עבור צביעת חדר שינה ינוע לרוב בין 300 ש"ח ועד כ-600 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם לגודל החדר. לדוגמא,כיצד גוונים של צביעת חדר שינה משפיעים על המחיר חדרי שינה של הורים יהיו לרוב גדולים יותר מחדרי שינה סטנדרטיים. כמו כן, מורכבות העבודה היא גם בעלת השפעה מסוימת על המחיר. אם יש לכם הרבה דברים תלויים על הקירות כמו ארונות, תמונות מקובעות, זרוע למסך הטלוויזיה וכן הלאה, כל אלו ישפיעו על מורכבות העבודה ועל משך זמן העבודה. לכן, המחיר עלול להתקרב יותר ל-600 מאשר ל-300 ש"ח במקרים האלה.

צביעת חדר שינה מחיר כולל אחריות

מה זה אחריות על צביעת חדר שינה? כמו שלכל בעל מקצוע יש אחריות על העבודה שלו, גם לצבעים יש אחריות על העבודה שלהם. צביעת חדרים בכללי, לאו דווקא חדרי שינה היא מלאכה לא פשוטה בכלל שדורשת מיומנות. כאשר אתם פונים לבעל מקצוע מסוים עליכם לוודא שהוא באמת יוכל להעניק לכם את האחריות הרצויה. האחריות חייבת להיות לאורך זמן מסוים מתום הצביעה, כמה חודשים לאחר מכן. הסיבה לכך היא שאתם רוצים לראות איך הצבע מגיב כאשר יש גשם או רטיבות אשר פוגעת בו. לכן, בדרך כלל האחריות על צביעה תנוע בין חצי שנה לשנה.

מה משפיע על המחיר?

כפי שציינו, יש מספר דברים שמשפיעים על המחיר אותו תשלמו עבור צביעת חדר שינה. הדבר הראשון הוא סוג החומר בו אתםמאילו פרמטרים מושפע המחיר של צביעת חדר שינה משתמשים. מכיוון שלרוב משתמשים היום בצבע אקרילי, אין השפעה למחיר בין בעלי המקצוע השונים. הדבר השני שמשפיע על המחיר הוא המוניטין של בעל המקצוע, ככל שהמוניטין גבוה יותר כך המחיר יהיה בהתאם. ולבסוף, האם המחיר כולל אחריות או לא. אבל זה לא הכל, יש חשיבות גם לגוון הצבע אותו אתם בוחרים. גוון בצבע בהיר יהיה לרוב זול יותר מאשר גוון בצבע כהה.

כמו כן, יש עוד פרמטרים שמשפיעים על המחיר כמו הזמינות של בעל המקצוע. כאשר אנחנו רוצים לצבוע דירה אנחנו רוצים לדאוג לכך שבעל המקצוע יגיע כמה שיותר מהר. בדרך כלל, צביעה נעשית בתום השיפוץ ולאחר מכן נוכל להיכנס לבית. לכן, ככל שבעל המקצוע יהיה זמין יותר ככה אנחנו נהיה מרוצים יותר. בעל מקצוע זמין משפיע על המחיר שאותו נשלם בסופו של דבר. מלבד לכך, עוד נתון חשוב שמשפיע על המחיר הוא העיצוב הסופי של החדר שלכם בהתאם לצבע. זאת אומרת, אם אתם רוצים משטח חלק המחיר יהיה לרוב סטנדרטי. כאשר אתם רוצים עיצובים שונים המחיר משתנה מעט. עיצובים בחדרי השינה בדרך כלל מתאימים לזוגות צעירים, לחדרי שינה של ילדים ופעוטות או לכל מי שרוצה משהו מעט שונה בנוף.

 

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!