צביעת חדר ילדים – 4 רעיונות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

חדר הילדים הוא חדר שמורכב מרהיטים רבים ומכיל שלל משחקים, ספרים וכמובן את הבגדים. הרצון להעניק לילד את החדר המושלם כוללת התייחסות לקירות. הקירות של החדר צריכים מצד אחד ליצור אווירה של חדר ילדים ומצד שני הם לא יכולים להיות "צועקים" מדי וצריכים להיות רגועים דיים כדי שהילד יוכל גם להירגע בו. כאן ריכזנו 4 רעיונות שיוכלו להכניס צבע מיוחד וליצור מרחב מתאים לילדים.

שילוב מגנט על הקיר

צבע מגנטי מאפשר לשים על הקיר את כל עבודות הציור של הילדים ולהחליף בניהם. כמו כן, אפשר לשחק עליו במשחקים מגנטיים שונים. הצבע יכול להיות על חלק מהקיר ומספיק ריבוע ממנו כדי להשתמש בו ולהכניס אווירה אחרת לחדר. הצבע הוא בסיסי ועליו תונח שכבת הצבע הרצויה כך שאפשר ליהנות מכל העולמות, גם מגנט וגם צבע שמתאים לילד.

צביעת קיר כלוח גיר

ילדים אוהבים לצייר ואין כל סיבה שלא לצייר על הקירות, במיוחד כשמדובר בלוח שמתאים לצבעי גיר. הלוח מגיע בצבע שחור והוא יכול להיות מושלם כחלק מהקיר והילד יוכל להשתמש בו באופן קבוע. זוהי דרך נפלאה להכניס את האהבה לציור, לאפשר לילד להשתחרר ולמחוק את הציור כדי להתחיל אחד חדש. לרוב הצביעה תתבצע על חלק מהקיר וניתן לתכנן אותו בצורה נכונה ואפילו אין צורך שהלוח יהיה מרובע.

צביעת חדר ילדים בצבעים מנצנצים

צבעים מנצנצים מעניקים מראה מיוחד לחדר. גם כאן מומלץ שלא למלא את כל החדר בצבע זה כיוון שהצבע יכול להיראות חזק ולגרום להסתת תשומת הלב במקום יצירת רוגע בחדר. יישום של הצבע בחלק מהחדר או על קיר אחד בלבד, מכניס עיצוב מיוחד, אווירה של חדר ילדים והוא אינו פוגע באווירה הרגועה שנדרשת בחדר בסוף היום.

ציור על הקיר

בכל הנוגע לחדרי ילדים, ניתן לשלב גם ציורי קיר, אך יש להעדיף ציורים שהם יאהבו וכאלה שהם ייהנו מהם לפחות למספר שנים. במקרה של ציור חשוב מאד לפנות למישהו שמתמחה בתחום ושיכול לבצע עבודה מצוינת ולא כל מי שיודע לצבוע קירות יוכל לעשות את העבודה. מי שצובע קירות יוכל להכין את הקיר לקראת הציור לרבות ביצוע תיקונים ושיוף לפני הצביעה והציור.

לצבוע את הקיר באופן מקצועי

צביעת חדר ילדים צריכה להתבצע כמו כל צביעת קיר. יש לעבור עליו, לבדוק שאין מפגעים, חורים וסדקים ולסתום אותם מראש. יש לשייף את הקיר היכן שצריך ולנקות אותו לפני שאפשר יהיה לצבוע אותו. הצבעים חייבים להתאים לחדרי ילדים ולרוב אפשר לעבור לחדר תוך זמן קצר לאחר יישום של הצבע.

המרכז הישראלי לצביעת דירות מבצע שלל עבודות צביעה ובהן גם של חדרי ילדים. נשמח לעמוד לרשותך עם צוות מקצועי, מנוסה וצבעים אשר מתאימים לכל אחד מחדרי הבית.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!