צביעת דירה במבצע

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צביעת הדירה יכולה לשנות את המראה שלה ולהעניק תחושה של מקום חדש אשר מתאים בדיוק עבורנו. העבודה יכולה להתבצע לאחר קבלת המפתח, בעקבות שיפוץ, כשישנו צורך לחדש את המראה הנוכחי ומסיבות רבות נוספות. העלויות של אנשי המקצוע והחומרים, יכולים לגרום לנו לחפש אחר מי שיסכים לבצע את העבודה במחיר הנמוך ביותר.

מדי פעם חברות או אנשי מקצוע מציעים לבצע צביעת דירה במבצע. לעתים מדובר במבצע נקודתי לכבוד תקופה מסוימת ולעתים מדובר פשוט במחיר אטרקטיבי. בכל מקרה, בכל הנוגע לצביעה אין להתפשר על אנשי מקצוע איכותיים ובוודאי שלא על הצבעים. לכן יש לבדוק כל הצעת מחיר בקפידה.

נקודות שיש לשים לב אליהן כשמציעים לנו מבצע

החיפוש אחר השירות הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר הוא לא יוצא דופן. כולנו רוצים לשלם פחות ולקבל את הטוב ביותר. עם זאת, אנחנו בכל מקרה רוצים לקבל שירות טוב ובבית שלנו לא נרצה להתפשר על צביעה שהיא פחות או יותר בסדר. לכן, כדאי לבדוק מול בעל המקצוע את הסעיפים הבאים:

סוג הצבע שייעשה בו שימוש

לא נרצה שהמחיר שיוצע לנו ישפיע על בחירת הצבע. ישנם צבעים שונים לבית וכל אחד מתאים ליישום במקומות שונים. כשהמחיר נמוך מדי יש לבדוק שהוא לא יבוא על חשבון הצבע. הדבר נכון לצביעת הקירות ובמיוחד לארונות, דלתות, משקופים וחדרי הרחצה.

הניסיון של בעל המקצוע

לעתים, אנשי מקצוע לא מנוסים אשר רוצים לנסות ולהיכנס לענף, יציעו מחירים נמוכים במיוחד. המחיר יכול להיות קשור לרצון של בעל המקצוע להצליח ליצור תיק עבודות. עם כל זאת, יכול להיות שיציעו לנו מחיר אטרקטיבי במסגרת מבצע ויכול להיות שגם בעל מקצוע חסר ניסיון יבצע עבודה טובה. במקרה של ניסיון מועט יש לנסות להימנע מעבודות מורכבות כמו צביעת משקופים, דלתות או שילוב של אלמנטים ייחודיים על הקירות.

לבדוק את כלל ההצעה

בכל הצעה מבעל מקצוע וכך גם בהצעה של צביעת דירה במבצע, יש לבדוק את כל ההצעה. עלינו לשאול האם המחיר כולל את החומרים, האם בעל המקצוע יסדר את הדירה לפני ואחרי והאם הוא יבצע פעולות שיגנו על הרהיטים והחפצים שבמקום. יש לבדוק האם המחיר כולל או לא כולל צבע ואיזה צבע ולוודא שאין אותיות קטנות שיגרמו לעליית המחיר בזמן העבודה.

צביעת דירה במבצע עם אנשי מקצוע מצוינים

המטרה שלנו היא למצוא את בעלי המקצוע הנכונים לצביעה. עלינו לבדוק כי מי שיכנס אלינו לבית יוכל להציע לנו ידיים מיומנויות וצבעים מתאימים לכל עבודה וכל זה בלי לבקש מחיר שאינו ריאלי. המרכז הישראלי לצביעת דירות מעמיד לרשותנו ניסיון, אנשי מקצוע מתאימים וצבעים איכותיים בלבד, בכל עבודה ובכל הצעת מחיר, גם כאשר הוא יוצא במבצע מיוחד.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!