צביעת בתים בזול – למה ניתן לצפות?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

הרצון לשנות את הנראות של הבית לא חייב לעלות הרבה כסף. צבע חדש על הקיר או הקירות ייצור אווירה חדשה. הצבע יכול להיות בשלל גוונים, ניתן להשתמש בגוון אחד לכל הבית או לשלב בין צבעים שונים. אם החלטת לצאת לדרך ולהעניק לבית מראה חדש, יכול להיות שמה שהכי מעסיק אותך הוא המחיר. בכתבה זו נבחן את העלויות הצפויות ונבדוק האם יש דרך לצבוע בזול.

מרכיבים שמשפיעים על עלויות הצביעה

ישנם מספר מרכיבים אשר יכולים להשפיע על העלות של הצביעה שתתבצע. הבנת כל סעיף תאפשר לך לקבוע כיצד לצאת לפרויקט ולהוזיל אותו כך שיתאים לתקציב שהחלטת להקדיש לו.

עלויות הצבע

מרכיב אחד משמעותי בכל הנוגע לפרויקט שעומד לפניך הוא מרכיב הצבע. מצד אחד ככל שנדרשת לך כמות גדולה יותר המחיר כמובן יעלה. מצד שני ככל שהמכל גדול יותר כך עלות כל ליטר תהיה נמוכה יותר. לכן, לפעמים יש לשקול צביעה של יותר חדרים מכפי שחשבת וזאת כדי לנצל את התקציב בצורה הטובה ביותר.

חומרי איטום

לפני שאפשר יהיה להניח את שכבת הצבע חשוב לתקן פגמים בקירות ובהם סתימת חורים וסדקים. יש לעבור על כל מפגע, להרחיב אותו אם יש צורך ולהכניס חומר איטום. בעבר נהוג היה להשתמש באבקה אותה אפשר להכין בבית בערבוב של מים. היום אפשר לרכוש מרק ולהשתמש בחומר שכבר מוכן, אך אם המטרה שלך היא לצבוע את הבית שלך בזול יתכן והאפשרות הראשונה תהיה טובה יותר.

עלות העבודה

כמובן שניתן לבצע את הצביעה לבד, אך לא תמיד הדבר אפשרי או יוביל לתוצאות רצויות. אפשר למצוא גם אנשי מקצוע שיבצעו צביעת בתים בזול וכל שיש לעשות הוא להתייעץ מולם, לקבל הצעת מחיר ואף לבדוק כיצד ניתן לקבל הצעה זולה.

צביעת בתים בזול עם אנשי מקצוע

בחיפוש אחר צבעי בזול יש לבדוק מראש מה העבודה שתתבצע ולסכם על המחיר. אפשר לראות כי גם בצביעת בתים ישנו טווח מחירים ויכולים להיות הבדלים של מאות שקלים בין הצעה אחת לאחרת. יש לשים לב כי הצבעי רואה את הבית לפני ההצעה וזאת כדי שיוכל להציע מחיר שרלוונטי לעבודה הנדרשת. עליו לבחון את מצב הקירות, לבדוק שהתקרה לא גבוהה במיוחד ולדעת מראש מהן הציפיות שלך.

חשוב מאד לוודא כי איש המקצוע ידאג לסדר את המקום לפני ובסיום העבודה, שהוא ישתמש בצבעים אקריליים איכותיים (ניתן להשתמש בסיד בחדר האמבטיה) ושידאג לתיקון הקיר לפני שיתחיל את הצביעה. אין זה משנה מהי הצעת המחיר המבוקשת, חשוב שהעבודה שתבוצע תתבצע על הצד הטוב ביותר.

המרכז לצביעת דירות מזמין אותך ליצור קשר וליהנות מהצעת מחיר משתלמת ובעלי מקצוע מנוסים ויסודיים שישמחו לצבוע את ביתך.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!