צביעת בטון תהפוך את המשטח הקיים ליחיד ומיוחד

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

הבטון הוא אחד החומרים השימושיים בבניה בישראל. בשנים האחרונות למדנו כיצד להשתמש בו ולהפוך בעזרתו את המרחב לאסתטי ומרשים. השבילים, הכניסה לבית ואפילו הקירות שנשארו בבטון חשוף יכולים להיות מרשימים בשנים הראשונות, אך עם הזמן הבטון עלול לספוג חומרים שונים שבאים איתו במגע ולקבל מראה שאינו מחמיא כמו בתקופת המעבר לבית.

עם השנים יכול להיות שגם נרצה לרענן את המראה הכללי של הבית והאפשרות של צביעת בטון יכולה לעמוד לרשותנו. הצביעה מחליפה את הצבע הטבעי והאפור של הבטון והופכת אותו למרשים ומושך. אפשר לבצע את העבודה בכל מרחב, פרטי ועסקי, בחוץ ובתוך המבנה.

כללים שיש לשים לב אליהם לפני הצביעה

על מנת לבצע את העבודה וליהנות מתוצאות מרשימות, ישנם מספר כללים אשר חשוב לשים לב אליהם. דילוג על השלבים הללו עלול להוביל לתוצאה לא אסתטית ולהתקלפות של הצבע.

צביעה על בטון יבש

הצביעה תתבצע רק על בטון יבש. אם מדובר על משטח שנמצא בתוך המבנה לרוב זו לא תהיה בעיה, אך אם הוא בחוץ חשוב לבדוק אותו לפני ביצוע העבודה. יישום צבע על משטח שאינו יבש במידה הנחוצה עלול להוביל לתוצאה אסתטית לא מרשימה.

ניקיון לפני הצביעה

הבטון חייב להיות נקי לפני שאפשר יהיה ליישם את הצבע. צביעה על אזור עם אבק או חלקים רופפים תוביל למראה מלוכלך שיישאר כזה לאורך זמן. לכן, יש לנקות אותו מאבק, מאבנים וכל לכלוך שיכול להיות עליו. כמו כן יש להקפיד על תיקונים והחלקה לפני הצבע כיוון שצביעה עליהם לא תהפוך את הבטון לנקי.

הסרת זיהום ומפגע

לעתים הצביעה נעשית במקומות שהיו חשופים לשמנים ולגריז. במקרה זה לא מספיק לבצע ניקיון רגיל אלא יש להשתמש בחומרים המתאימים לעבודה ולשייף היטב את המשטח. חשוב להבין כי הצבע לרוב לא מכסה כתמים והטיפול המקדים יוביל לתוצאה הנכונה.

צביעת בטון – אפשרויות העיצוב

אפשרויות העיצוב אשר עומדות לפניך רבות יותר מכפי שנדמה לך. ישנם שלל חומרים אשר יהפכו את הבטון הקיים והאפור למשטח מרשים מבחינת אסתטית וכל זאת בלי לבצע עבודת ריצוף או לפגוע במראה הנוכחי. כדאי להסתכל על קטלוגים ולהתייעץ עם צוות מקצועי שמכיר היטב את התחום כדי לתכנן את העבודה שתתאים למרחב שלך. ניתן לבחור בין שלל צבעים, גוונים ואף לבצע עבודות מרשימות המשלבות בין מספר צבעים ולקבל מראה ייחודי.

בחירת צוות לעבודה

הצוות שיבצע את עבודת הצביעה בבטון צריך להביא איתו ניסיון בתחום והבנה בחומרים המשמשים לעבודות מסוג זה. אפשר לבדוק את העבודות הקודמות שבוצעו על ידי הצוות ולשאול כיצד העבודה תתבצע ולאילו תוצאות אפשר להגיע. המרכז הישראלי לצביעת דירות מזמין אותך לשמוע פרטים נוספים על התהליך ולבדוק כיצד יכול להיראות הבטון שנמצא אצלך.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!