צביעת ארונות מטבח מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

הצבע הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. הוא מכניס חיים ומשפר את הנראות של המרחב הביתי. המחשבה על הכנסת צבע לבית יכולה להיות מרגשת והיום אפשרויות הצביעה בלתי מוגבלות. הטכנולוגיה לא פסחה על עולם העיצוב ואפשר למצוא היום צבעים שמתאימים גם לארונות המטבח ומיועדים באופן ספציפי עבורם.

מתי כדאי לצבוע את ארונות המטבח?

צביעת ארונות המטבח היא לא משימה פשוטה ולא נעשית כלאחר יד. עם זאת, היא מאפשרת לחדש את המטבח בתקציב מינימלי ולשמור על הארונות הקיימים. הצביעה מתאימה למטבחים בעלי מראה מיושן, פגום וארונות שהילדים טרחו לקשקש עליהם.

הצבע החדש יעניק מראה שונה למטבח ולא פעם אי אפשר לזהות את מה שהיה לפני כן. חזיתות בהירים יכולים להפוך לכהים ולהפך. אין צורך לחשוש מהפירוק וההרכב, אך יש לשים לב כי צביעת הדלתות צריכה להתבצע על ידי אנשים המתמחים בתחום כיוון. צביעה על הארון הקיים ללא עבודות הכנה עלולה להוביל לתוצאות לא אסתטיות וקילוף של הצבע תוך זמן קצר.

תהליך צביעת הארונות

רגע לפני שנוכל לברר עוד פרטים על צביעת ארונות מטבח מחיר כדאי להבין מעט כיצד מתבצע תהליך הצביעה. הבנת התהליך מסבירה מדוע חשוב למצוא אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה

הוצאת הדלתות

את הצביעה יש לבצע בנגריה ולא ניתן לבצע אותה ישירות על העץ הנוכחי. יש להוציא את הדלתות ממקומן כאשר אין צורך להפעיל כוח אלא רק להשתמש במברגה ולאחר מכן לקחת אותן לנגריה או מקום אחר שיועד לצורך ביצוע הפעולה כדי ששם יתבצעו השלבים הבאים.

שיוף

השיוף מיועד להסיר את השומנים אשר נמצאים על הארונות ולהכין את העץ לעבודת הצביעה. גם דלתות נקיות בבתים שתמיד שמרו עליהם צריכות לעבור תהליך של שיוף והכנה.

צביעה

הצביעה תתבצע בנגריה או במקום המיועד לכך ובדרך כלל בהתזה. יש לבחור את הגוון הנדרש והתוצאה תהיה מדויקת. יש לציין כי הצביעה מתאימה לדלתות עץ ובמקרה של פורמייקה מומלץ בדרך כלל להחליף את הדלתות. היום אפשר לראות בבתים רבים ארונות מטבח אשר מתאימים לפעולה זו.

הרכבה מחדש

אנשי הצבע יהיו אחראיים על כל שלבי העבודה, משלב הפירוק ועד להחזרת הדלתות למקומן. ההרכבה תתבצע על ידי החזרת הדלתות בעזרת הברגים וללא כל הפעלת כוח. הצוות שיבצע את העבודה ידאג לכוון את הדלתות למקומן.

צביעת ארונות מטבח מחיר

עלות של צביעת דלת לארון המטבח יכולה לנוע סביב 150 ₪. עם זאת, המחיר יכול להיות מושפע ממספר גורמים: המצב הנוכחי של הדלתות, עבודת ההכנה שנדרשת ולעתים אפילו מהצבע הנבחר. הצביעה של הארונות דורשת התמחות והבנה בחומר ובטכניקות הצבע האפשריות.

כדאי לדעת שמבחינת הטכניקות והצבעים, אפשר להשיג מראה מרהיב ולשפר את המראה הנוכחי של המטבח בקלות ובמהירות. המרכז הישראלי לצביעת דירות ולספק הצעת מחיר הוגנת ועבודה מרשימה.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!