עיצוב גינה בבניין – לא רק בבתים פרטיים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

זה שמחליטים לבנות בניין רב קומות, ממש לא אומר שצריך להשאיר אותו לבן ומשעמם. למעשה, ההפך הוא הנכון! גם אם מדובר בבניין משרדים, כדאי להוסיף מעט טאצ' צבעוני וטבעי שירכך את המראה המעט קר שנוצר לעתים בבניינים גבוהים ורחוקים מידי. עיצוב גינה בבניין היא אחד הצעדים שמומלץ לעשות, כשבכל פעם שיגיעו דיירים או עובדים למקום, ייהנו גם מרגע אחד ירוק וטבעי.

איך אפשר לחסוך כסף בעת עיצוב גינה בבניין

עיצוב גינה בבניין כמו עיצוב כל אלמנט אחר, הוא תהליך מרגש ומלהיב שקל מאוד להישאב אליו ולהתחיל להתפזר; אפשר להוסיף את הפרחים ההם, לצד העץ המיותר ההוא ואולי אפילו להכניס שיחים מעוצבים ועוד. כדי למנוע מצב שבו הגינה מעוצבת יתר על המידה ועמוסה, יש כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון שאף יעזרו לחסוך סכומים גדולים:

  • רמת העיצוב – כאמור, קל מאוד להסחף עם פנטזיות וחלומות על גינה מהחלומות. עם זאת, יש לקחת בחשבון את התקציב המוגבל, המקום המוגבל המוקצה להקמת הגינה, ושאר הגבלות שמונעות את האפשרות באמת להסחף כמו שרוצים. כדי לעשות סדר בכל הבלגן ולוודא שנשארים בתוך הגבולות, כדאי להתייעץ עם חברה מקצועית לעיצוב גינות.
  • התייעצות – אין חכם כאיש מקצוע בעל וותק וניסיון, שיידע רק ממבט קצר במתחם המוגדר לגינה החדשה, כיצד לעצב אותה באופן האופטימלי והנכון ביותר בהתאם לתקציב שהגדיר הלקוח מראש. כעת, ייגש למלאכת התכנון ורק לאחר קבלת אישור הלקוח, ניתן יהיה להתקדם להוצאת התכנית לפועל.
  • הקמה בשלבים – גינה בנויה ממגוון אלמנטים; עצים, פרחים, שיחים, ריצוף ולעתים אפילו בריכות קטנות עם דגים – כאן, רק השמיים עם הגבול. העניין הוא שכל אלמנט כזה דורש תקציב, כך שההמלצה היא להקים את הגינה בשלבים ולאפשר לעצמם לנשום בין לבין, להסתכל על התוצאה שהולכת ונבנית ואולי אפילו לשנות דברים תוך כדי.
  • תחזוקהעיצוב גינה בבניין היא אמנם תהליך ארוך, אבל הוא ממש לא מסתייים כאן. לאחר שמסיימים לעצב את הגינה החדשה נוצרת משימה חדשה – תחזוקת הגינה. הגורם שיהיה אחראי על ההשקייה, הגיזום והניקיון תהיה כמובן חברת האחזקה של המבנה.

גינה מרהיבה כל השנה

כעת כשיודעים הכל על עיצוב גינה בבניין אפשר להרחיב מעט על נושא שירותי גינון שכאמור, הם חלק בלתי נפרד מכל העניין. אי אפשר לעצב גינה ופשוט להשאיר אותה כפי שהיא, תוך מספר שבועות ואפילו ימים סביר שלא יישאר ממנה הרבה והיא תאבד מהיופי שלה. כדי לשמור עליה, יש להשקות, לנקות, לגזום באופן שוטף.

אם גם בבניין שלך יש גינה ומרגיש לך שלא שומרים עליה מספיק, כדאי לבדוק מי היא חברת האחזקה המתפעלת את הנושא, והאם בכלל נותנת שירותי גינון שכאלו? במידה ולא, זה הזמן להתחיל לחפש אחר חברה מקצועית ואמינה שתיקח על עצמה את כל נושא האחזקה במקום, ללא יוצא מהכלל.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!