סיוד דירה מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

החלטת לחדש את המראה של הדירה? הקיר מתחיל להתקלף או שישנם סדקים לא מחמיאים? זה הזמן לקבל עוד פרטים על סיוד דירה מחיר. בכתבה זו נבחן את ההבדלים בין הצבעים השונים, את העלויות וגם נגלה מהי הדרך הנכונה לקבל הצעת מחיר לדירה שלך.

ההבדלים בין צביעת הדירה בסיד לבין צביעה אקרילית

רגע לפני קבלת הצעת מחיר עבור סיוד הדירה כדאי להכיר את ההבדלים בין הצבעים השונים. ישנם אנשים אשר מייחסים את המילה "סיוד" לצבע הסיד, אך היום אפשר ואף כדאי להשתמש בצבעים אקריליים ונסביר מיד מדוע. הסיד הוא חומר זול בהשוואה לצבעים האקריליים או הפלסטיים. עלות מכל של 18 ליטר יכול לנוע בין 70 ל-120 ₪ בלבד.

לעומת הסיד, הצבע האקרילי עשוי לעלות כ-300 ₪ ל-18 ליטר וצבע פלסטי יעלה סביב אותו מחיר. על אף ההבדלים במחירים של החומר, יש לשאול את השאלה כיצד כל אחד ייראה על הקיר ותוך כמה זמן תהיה תחושה שהגיע הזמן לצבוע אותו מחדש. בעוד שהסיד מתחבר היטב ובקלות לקיר, הוא ייראה טוב בתחילה, אך מהר מאד יקלוט את האבק והלכלוך שיכול להגיע ממגע ידיים וסיבות רבות אחרות.

הצבעים הפלסטיים או האקריליים דורשים חומר מקשר כדי להיתפס היטב על הקיר. בגימור הם משאירים מראה מרשים שיכול להיות חלק, מט או בגימור מיוחד. ניתן לנקות את הקיר באמצעות מטלית לחה והאיכות נשארת לאורך שנים במינימום פגיעה. על אף המחיר היקר יותר של החומר, בטווח של שנים הוא לרוב הפתרון המשתלם והמרשים.

סיוד דירה מחיר תוך שימוש בחומרים השונים

סיוד הדירה זו הפעולה המתבצעת באופן עצמאי או על ידי אנשי מקצוע. ניתן לבצע את העבודה לבד ואין צורך באישור מיוחד לכך (שלא כמו חשמלאי או אינסטלטור). עם זאת, עבודת הצביעה היא עבודה מאומצת אשר דורשת תשומת לב, כוח ויכולה לקחת זמן לאנשים שלא מיומנים.

לפני שאפשר יהיה למרוח את הצבע הסופי על הקיר, יש לתקן אותו, למרוח שכבה מקשרת ורק אז ליישם את הצביעה. סיוד דירה מחיר לשני חדרים (כולל סלון, מטבח ואמבטיה) על ידי איש מקצוע יעמוד על טווח של 1000-2000 ₪. המחיר לסיוד דירת חמישה חדרים עשויה לעלות בין 4000-7000 ₪.

כדאי לדעת כי העלויות משתנות ולא במקרה. ככל שהמצב של הקירות דורש יותר עבודת טיפול כך העלות של הסיוד יכולה לעלות. כמו כן, דירות ריקות מאדם (כמו לפני מעבר) יכולות להיות נוחות יותר לעבודה ולגישה ואז המחיר יכול להיות זול יותר בהשוואה לדירה מאוכלסת.

הדרך לקבל הצעת מחיר

במקרה של סיוד דירה, כדאי תמיד לקבל הצעה בשטח, לאחר שבעל המקצוע ראה את המקום. המרכז לצביעת דירות מזמין אותך ליצור קשר ולקבל הצעה הוגנת מאנשי מקצוע מנוסים.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!