מחיר לצביעת חדר ומרכיביו

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צביעת הבית היא אחת הפעולות הנפוצות בדרך לקבלת מראה חדש ומרענן. בין אם מתקרב החג, אם הילדים כבר גדלו ורוצים ליהנות מצבעים "בוגרים יותר, אם הקיר מתקלף ובין אם מתחשק לכם לראות מראה חדש, צביעת הקירות היא המענה.

מחיר לצביעת חדר הוא נמוך באופן יחסי לפעולות רבות שאפשר לבצע בבית כדי לרענן אותו. העלויות העיקריות הן בעבור חומרי התיקון והצבע ובמידה והפעולה מתבצעת על ידי צבעי (רצוי) כמובן שיש לשלם לו. כאן נבדוק את מרכיבי העלויות ונבחן מהי הדרך המשתלמת ביותר לצבוע את החדר.

מחיר לצביעת חדר – כל המרכיבים והעלויות

ישנם מספר מרכיבים אשר נכנסים לתקציב בעת צביעת החדר. שלא כמו שיפוץ, בניית קיר גבס ופעולות אחרות בבית, כאן מדובר על מינימום מרכיבים וניתן לדעת מהן העלויות מראש.

עלות הצבע

העלות של הצבע משתנה בין צבע אקרילי לבין סיד ויכול להיות הבדל הנובע מהגוון (ככל שהוא כהה יותר הנטייה שלו היא להיות יקר יותר), חברת הייצור של הצבע וכן המקום בו הצבע נרכש. ישנם מספר כללים שאפשר להסתכל עליהם כדי לחשב את העלויות:

  • כלל ראשון – סיד יתאים בעיקר לחדרי האמבטיה בעוד שצבע אקרילי יתאים לשאר חדרי הבית.
  • כלל שני – יש צורך בליטר עבור כל 7 מ"ר של קיר וזאת לצורך הנחת שתי שכבות צבע.
  • כלל שלישי – כדאי לרכוש 10% יותר צבע מכפי שחושב ולשמור את מספר הצבע.

באופן כללי ניתן לראות כי עלות הצבע תנוע בין המחירים 15-25 ₪ לליטר וכפי שנכתב, הדבר תלוי בסוג הצבע, במבצעים ובמקום שהוא נקנה.

עלות חומרי התיקון

חומרי התיקון אינם יקרים במיוחד והם מספיקים לשטח רחב. נקודה חשובה שיש לשים לב אליה בעת חישוב מחיר לצביעת חדר היא שאין לדלג על עבודת התיקון. הדרך הפשוטה ביותר לכסות חור או סדק היא תוך שימוש במרק אקרילי שמגיע מוכן לעבודה. העלות עומדת על שקלים בודדים אך ככל שיש יותר סדקים כך יש צורך ביותר חומר. לאחר הנחת המרק יש לתת לחומר להתייבש, לשייף ולמרוח שכבת פריימר לפני צביעה.

עלות העבודה

אין צורך באישור מיוחד כדי לצבוע את הקיר, אך כדי ליהנות מתוצאה מרשימה יש צורך בעבודה יסודית ולא מעט סבלנות. אנשי מקצוע אשר מכירים את העבודה היטב יוכלו לעמוד לרשותנו. מחיר לצביעת חדר יכול להשתנות בהתאם לגודל של החדר, גובה התקרה, מצב הקירות ולעתים מיקום הבית. העלות הסטנדרטית של הצביעה תנוע סביב 800-1000 ₪.

העלות יכולה לרדת במידה ומתבצעות עבודות נוספות בבית ובמידה והקירות במצב טוב. המרכז לצביעת דירות מזמין אותך לקבל הצעת מחיר הוגנת לצביעת החדר או הבית. כאן מחכים לך אנשי מקצוע מנוסים, שמשתמשים בצבעים איכותיים ומקפידים על עבודת הכנה יסודית.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!