מחירי בניה שלד

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

הרמה המקצועית חשובה לנו, ההמלצות שקיבלנו חשובות לנו, חוות הדעת המקצועיות שקיבלנו מאנשי מקצוע חשובות לנו אפילו מאוד, אבל אי אפשר להתעלם מכך שבבחירת קבלן שלד ולמעשה בבחירת כל נותן שירות שהוא, מחיר הוא פרמטר מרכזי שמשפיע מאוד על ההחלטה הסופית שנקבל. השפעת המחיר הופכת להיות משמעותית יותר, ככל שהעלות הכוללת גבוהה יותר, בטח ובטח כאשר מדובר על מחירי בניה שלד של מבנה. עלויות אלה, שנקבעות לפי מ"ר ויכולות להצטבר למאות אלפי שקלים, הן עלויות שאנחנו בהחלט צריכים להשוות ולבדוק לעומק, כשכל החלטה שנקבל סביבן, יכולה להוביל לחיסכון או לבזבוז של עשרות אלפי שקלים ויותר.

 

אז כמה עולה לבנות שלד?

ובכן, בואו ניגש ישר לעניין. עלות בניית שלד עומדת כיום על כ-1,300 שקלים בממוצע למ"ר של יציקת בטון. עלות זו כוללת את הבטון עצמו ואת שעות העבודה אך אינן כוללות את עלות כוח האדם ועלויות נוספות של פעולות שעשויות להידרש במסגרת תהליך בניית השלד. כך למשל, אם במסגרת הפרויקט עולה הצורך לבצע עבודות פיתוח נרחבות, עבודות חפירה ופינוי עפר לצורך בניית מרתף וכן הלאה, יש לקחת בחשבון תוספת מחיר על המחיר הממוצע. כמו כן, חשוב להבין שמדובר במחיר ממוצע בלבד, וסביבו אתם צפויים לקבל הצעות שונות שחלקן יהיו גבוהות יותר וחלקן נמוכות יותר. יחד עם זאת, מחירי בניה שלד הם מחירים שחייבים להיות מנומקים היטב, כך שבכל הצעה אתם אמורים לקבל הסבר מפורט לגבי האופן בו תומחר השירות.

י.א קבלן שלד לעבודות שלד של בתים פרטיים

השוואת הצעות מחיר לבניית שלד

כאמור, מחירי בניה שלד יכולים להשתנות מאוד בין הצעה להצעה ואתם מבחינתכם בהחלט רוצים לבצע השוואה בין ההצעות השונות ולהראות העדפה לקבלני שלד שמציעים לכם את השירות במחיר טוב. יחד עם זאת, זה לא כזה פשוט. ישנם מקרים רבים בהם קבלני שלד יעניקו לכם הצעת מחיר זולה מאוד, אך לאחר שתתחיל העבודה בשטח, הם יתחילו להעמיס כל מיני "הוצאות בלתי צפויות", שבסופו של דבר יהפכו את הפרויקט ליקר ביותר מבין כל האופציה שבחנתם. על כן, בבחינת הצעות מחיר, אתם רוצים לבדוק לא רק את המספרים, אלא גם את המילים. בהיבט זה אתם רוצים לוודא שההצעה ניתנת עבור תכנית הבניה והמפרט הטכני הספציפי של הפרויקט שלכם וכי קבלן השלד מתחייב להצעה באופן סופי. כמו כן, אתם רוצים לעגן את המפרט, התכנית והצעת המחיר במסגרת הסכם העבודה, כך שלא ניתן יהיה לחייב אתכם בתוספות בלתי צפויות למיניהן.

אחרי שאמרנו את זה, מחירי בניה שלד יכולים להשתנות בפרויקטים שונים, בהתאם למפרט הטכני שלהם. כך למשל, עבודה עם בלוקים תהיה זולה בדרך כלל באופן משמעותי, מאשר יציקת בטון. בניית שלד בטופוגרפיה מורכבת תהיה יקרה יותר מאשר בנייה בשטח עירוני מישורי. ישנם פרמטרים רבים המשפיעים על מחיר בניה שלד ואתם רוצים לבחון את הדברים לעומק לפני שאתם בוחרים בהצעה הזולה ביותר.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!