מחירון מדידות של מודד מוסמך

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

מודד מוסמך – זה שלמד עבור כך וקיבל את הסמכתו ממרכז המיפוי הישראלי – הוא נותן שירות מקצועי, שעובד במסגרת פקודת המדידות, ויש לו סטנדרטים מסוימים שהוא, לכל הפחות – שואף לעמוד בהם. על כן, אם יש סטנדרטים, לימודים מקדימים, הסמכה ורמה מסוימת שיש לצפות לה – סביר שהתוצאות יהיו טובות, והערך יהיה רב. כל נותן שירות הוא עולם בפני עצמו, ובעל רמה אינדיבידואלית בפני עצמו כמובן – על כן תוצאות יכולות להשתנות ממודד מוסמך אחד לשני.

כך גם מחירי השירות.

תמחור שירותיו של המודד המוסמך כוללים את יכולותיו המקצועיות (או הערך שהוא יכול לאפשר דרך הכשרתו), והזמן שהוא משקיע בפרויקט. על כן, הצעת מחיר תתבסס על הערכת השעות לפרויקט, כפל העלות השעתית (באם כך הוא מתמחר את שירותיו) של המודד המוסמך. ייתכן שתהא זו הצעה במחיר פיקס, על פי סוג העבודה -וייתכן שזה יהיה פרויקט מותאם אישית, במחיר רלוונטי לכך.

 

הצעות ערך של מודד מוסמך

יש כל מיני דברים שהמודד יכול לעשות, שיכולים לזכות בתמחור שונה. אחד מהם, לדוגמה, הוא הגרמושקה – ולא, זה לא משקה שסבתא מכינה עם עוגיות בצד – זו תכנית הגשה המשמשת לצורך הגשה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה, לקבלת היתר בניה. היא כוללת מסמכים, מפות ותכניות – כמו מפות טופוגרפיות, שיותר המודד. מפות שמביאות את השטח הממופה אל שולחן האדריכל, שמאפשר לו ומסייע לו לגבש תכנית בנייה, לסמן את השטח ולהכינו לרישום. המפה יכולה לתעד את תנאי השטח – שיפועיו ומישוריו, כמו גם קווי מתאר חריגים וכיוצא בזה. הנתונים במפה משפיעים על תכנית הבניה, על קביעת תצורת המבנה, על מיקום של יסודות, כלונסאות, עמודי תמך, קירות תמך, חלונות ומרפסות וכיוצא בזה. השירות של מודד מתוך היחידה למדידות, כאן, כולל ביצוע מדידות שטח רלוונטיות, שיכולות או אמורות להיות מאוד יסודיות, לגבש מפה טופוגרפית וביצוע הסימונים המרכזיים המתבקשים לצורך הדיון בבקשה להיתר הבנייה – ובהמשך ישמשו גם לטובת רישום הנכס. התמחור להצעה להכנת גרמושקה שכזו הוא כ-1,500-4,000 ₪, בהתאם לגודל המגרש.

דבר מה נוסף שמודד מוסמך יכול לייצר ולאפשר – הוא השנוגריסט, ולא, אנחנו לא ממציאים כאן שמות – שכן מדובר במתווה יסודות וסימוני שטח. מדובר בשלב הפותח של תהליך בניית השלד – השנוגריסט היא שיטת סימון מסורתית של הקרקע, לטובת מיקום היסודות. שהרי לאחר קבלת היתר הבנייה והתחלת העבודה בשטח – על הקבלן לדעת היכן ואיפה ימקם את יסודות המבנה כפי שמופיעים בתכנית הבנייה. יש לכך אומנות ומדע, ולא נרחיב בתיאור. לצורך העניין – התמחור לעבודה זו יכול להיות בסביבות ה-1,500 ₪.

זאת ועוד, מודד מוסמך יכול לאפשר – לא כללנו את שירותיו הרבים, והצעותיו המגוונות – אך לצורך העניין, נדמה שהוא יכול לעזור המון בתכנון מתווים, ואף מתבקש שייכלל מודד מוסמך בפרויקטי בנייה – בכל מקרה.

להזמנות מודד לחץ כאן

 

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!