מה בדיוק קבלן רשום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

בכל הנוגע לבעלי מקצוע ושכירתם, חשוב להבין כי קבלנים ישנם מסוגים שונים החל מקבלני בניין, קבלני אינסטלציה, חשמל, ישנם קבלים העוסקים בבנייה קלה, בניית פרופילים מאלומיניום, קבלני ניקיון ועוד, כאשר מה שמאחד את אנשי המקצוע הטובים ביותר הינו היותם מוגדרים בתור קבלן רשום.

אבל מה זה בדיוק קבלן רשום ומדוע זה חשוב?

לפני שנסביר אודות קבלן רשום והחשיבות של איש מקצוע מסוג זה, חשוב שתבינו כי עבדותו של קבלן בראש ובראשונה הינה להוציא לפועל עבודות בנייה ושיפוצים מסוגים שונים, כמו גם לבנות מבנים ואלמנטים על פי תכניות הנדסיות, כאשר כיום קבלנים יכולים לעסוק בתחום באופן עצמאי או לנהל חברות בנייה גדולות על שמם.

המושג קבלן רשום מתייחס לאנשי מקצוע העסוקים בתחומים שונים אשר הפכו לקבלנים רשומים בפנקס הקבלנים השייך למשרד הבינוי והשיכון. בפנקס זה יכולים להירשם קבלנים אשר עוסקים בתחומים הקבלנות והשיפוצים מעל ל 5 שנים, כמו גם שכדי להירשם בפנקס הקבלנים: על בעל המקצוע להציג תעודת מקצוע ממוסד המקובל על משרד הבינוי והשיכון, כמו גם להיות ראוי לקבל את התואר 'קבלן רשום' וזאת בהתאם לשירותים של הקבלן, בהתאם לאיכות עבודתו, כמו גם ביחס לתביעות שהוגשו או לא הוגשו נגדו.

מדוע חשוב לבחור קבלן רשום לעבודות בנייה ושיפוצים?

קבלנים הרשומים בפנקס הקבלנים, הם כאלה שמורשים לבצע עבודות הנדסיות בתחום הבנייה והם כאלה שנחשבים אמינים יותר מאחרים, לכן חשוב לבחור בקבלן רשום לשם עבודות בנייה ושפוצים מכל הסוגים.

בכל מקרה, יש להבין כי משרד הבינוי והשיכון פיתח את המושג ואת החשיבות שלו מתוך רצון להגן על לקוחותיהם של קבלנים ולאפשר להם לבחור את אנשי המקצוע שיאפשרו שירות טוב, אמין ואיכותי.

בנוסף, קבלן רשום הוא כזה שיוכל להוציא לפועל עבודות בנייה שמחירן עולה על סכום של 80 אלף שקלים, ובשל כך רבים שמבצעים בנייה או שיפוצים גדולים מעדיפים תמיד לבחור בקבלן מסוג זה, לביצוע העבודה.

כיצד אפשר להירשם בפנקס הקבלנים?

כפי שהזכרנו, מי שירצה להירשם בפנקס הקבלנים יצטרך להיות בעל ניסיון של יותר מחמש שנים בתחום, כמו גם להציג תעודות מקצועיות מגופים שונים העוסקים בתחום. כדי להירשם בפנקס הקבלנים יש לפנות (עדיף באמצעות עורך דין המומחה בתחום) אל משרד הבינוי והשיכון להגיש בקשה, תוך הצגת כלל המסמכים והתעודות הדרושות שיעידו על איכות איש המקצוע.

לסיכום, אם אתם רוצים לבצע עבודות שיפוצים ובנייה בצורה בטוחה מבלי להינזק או "להיתקע" עם עבודות שלא הסתיימו: בחירה באיש מקצוע שהוא גם קבלן רשום, תעניק לכם מקסימום בטחון בבחירת בעל המקצוע שאתם זקוקים לו עבור עבודות בניית בית או כל עבודת קונסטרוקציה ושיפוצים.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!