כמה עולה לצבוע דירת 3 חדרים?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

אחת השאלות הנפוצות ביותר שעולה אצל כל מי שרוצה לצבוע את דירתו נוגעת לשאלת המחיר. כדי לדעת כמה עולה לצבוע דירת 3 חדרים חשוב להבין מה מוביל להבדלים בין הצעות המחיר. כמו כן, אין להסתפק בהצעה טלפונית ותמיד כדאי להעדיף פגישה בבית כך שהצבעי יוכל להעריך את העבודה הנדרשת ממנו.

מרכיבי הצביעה והשפעתם על העלויות

כדאי לדעת כי הצעת המחיר עבור צביעת הדירה יכולה להשתנות. גם כאשר מדובר על שלושה חדרים, יכולים להיות פערים כאשר אלו מושפעים מהמרכיבים הבאים:

מצב הקירות

המצב של הקירות ישפיע על העלות של הצביעה. ככל שאיש המקצוע יצטרך לבצע יותר עבודות תיקון כך ייקח לו יותר זמן, יידרש לו יותר חומר והמחיר כמובן יעלה. ישנו הבדל בין צביעת קיר שכל שנדרש הוא לסתום מעט חורים שנוצרו מתליית תמונות לבין קיר מתקלף שיש צורך להסיר את הקילופים, לעבור עם חומרים מתאימים, לבצע שיוף נרחב ורק אז לעבור לצבע.

בכל הנוגע למצב הקירות, במידה וישנה בעיה בבית, כדאי לציין זאת מראש ולא להסתיר אותה. במידה וישנו עובש על הקיר חשוב לטפל בו ובשום אופן לא למרוח אותו בגלגלת הצבע (שתעביר את העובש ממקום למקום ותעשה את הפעולה ההפוכה מכפי שנרצה).

צביעת התקרה

במידה ויש צורך או רצון לצבוע את התקרות של הבית העלות של העבודה תהיה גבוהה יותר. ההבדלים יכולים להגיע גם לאלפי שקלים ויש לציין כי לרוב אין כל צורך לגעת בתקרה.

אכלוס הבית

בית שאינו מאוכלס הוא בית שקל יותר לסדר אותו לפני ואחרי העבודה. קל יותר לנוע בבית שכזה ולכן הצעת המחיר יכולה להיות נמוכה יותר לעומת בית עמוס בחפצים ורהיטים.

הצבעי

הצבעי יכול להציע הצעת מחיר על פי שיקול דעתו. אם יש לו ניסיון והוא עמוס או שהחלטת לבצע את העבודה בעונה עמוסה (כמו לקראת חג), יכול להיות שהמחיר יעלה.

סוג הצבע

כמעט ואין צורך להרחיב על סוג הצבע, אך גם היום יהיו אנשי מקצוע שיציעו הצעה זולה יותר כיוון שהם משתמשים בסיד ולא צבע אקרילי או פלסטי. מומלץ לבדוק כי הצבעי עושה שימוש בצבעים אקריליים ולנוחיותך, אפשר לבקש הצעה אשר כוללת את הצבע והצעה כשיהיה עליך לספק את החומר.

כמה עולה לצבוע דירת 3 חדרים סטנדרטית?

התשובה לשאלה כמה עולה לצבוע דירת 3 חדרים סטנדרטית, שאנשים מתגוררים בה וללא בעיה מיוחדת בקירות, תנוע בין מחיר של 3,000 ₪ למחיר של 4,000 ₪. הפער נובע מהמצב של הדירה והמחיר כולל את תיקוני הקירות אך אינו כולל את צביעת התקרה (שלרוב אין צורך בה).

המרכז לצביעת דירות מנוסה בתחום וישמח לעמוד לרשותך ולהציע הצעת מחיר הוגנת וכן אנשי מקצוע מנוסים ומוכשרים.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!