כיצד מתבצעת צביעת חדרי מדרגות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

קירות הבית נוטים עם הזמן להתלכלך. פעולת הצביעה נעשית אחת למספר שנים על פי החלטה של בעלי הבית. לעומת הקירות הפנימיים, קירות חדרי המדרגות נוטים להתלכלך לעתים תכופות יותר כיוון שהם משמשים יותר אנשים. ילדים קטנים נוגעים לא פעם, בכוונה או שלא ולכלוך יכול להגיע מחפצים שונים שעוברים בדרך, בוץ וגורמים נוספים.

צביעת חדרי מדרגות תתבצע לאחר החלטה משותפת של הדיירים או החלטה של הוועד. היא שונה מעט מצביעה סטנדרטית בתוך הבית ובכתבה זו נעמוד על ההבדלים ונבחן כיצד מתבצעת העבודה.

ההבדלים בין צביעת קירות פנימיים וקירות של חדרי המדרגות

צביעת קירות הבית תתבצע אחת לתקופה על פי בחירה אישית וחדרי המדרגות יצבעו אחת לתקופה לפי החלטת הדיירים. בעוד שבבית ניתן לגוון מבחינת הצבעים בהם יעשה שימוש, רוב חדרי המדרגות ייצבעו בצבע לבן או שמנת.

הצבעים אשר משמשים לבית יהיו כמעט תמיד צבעים אקריליים. הם מתאימים לניקוי עם מטלית לחה, מגיעים בקשת של גוונים והגימור שלהם יפיפה. צביעת חדרי מדרגות יכולה להתבצע עם צבעים אקריליים אך רבים מעדיפים להשתמש בסיד כדי לחסוך בעלויות. במידה ויעשה שימוש בצבע אקרילי יש להניח שכבת פריימר (חומר מקשר).

בבחירה בסיד על פני צבע אקרילי יש לחשוב על הטווח הקצר והארוך. מבחינת הטווח הקצר, זו הפעולה הזולה יותר. מבחינת הטווח הארוך, יתכן מאד שהצבע האקרילי ייראה טוב יותר לאורך השנים ולכן הוא ייראה מרשים עוד שנים קדימה. אין זה אומר ששיטה אחת תמיד עדיפה על האחרת אלא שיש להכיר את כל השיקולים ולהחליט מה הכי טוב לדיירי הבניין.

כיצד מתבצעת עבודת צביעת חדרי מדרגות?

עבודת הצביעה בבית שונה מעבודת צביעת חדרי מדרגות. הקיר בבית נוח יותר לגישה ואין מדרגות שצריך לטפס בהן. בכל קיר יש לבצע תחילה עבודת תיקונים. יש לאתר את כל החורים והסדקים ולסתום אותם בחומר מתאים (היום נעשה לרוב שימוש במרק מוכן). לאחר הסתימה והייבוש של החומר יש לעבור על האזור עם נייר שיוף.

כדי להימנע מפגיעה במדרגות ובמסדרונות יש להשתמש בנייר דבק מתקלף לפני הצביעה או להקפיד על צביעה מדויקת תוך שימוש במטלית לחה לניקיון האזור מיד לאחר שנפל מעט צבע. במידה והצביעה הסופית תתבצע בסיד, אפשר להתפנות לצביעה לאחר האיטום והשיוף. במידה וההחלטה היא להשתמש בצבע אקרילי, יש לשים שכבה מקשרת ולאחר הייבוש צבע אקרילי.

לעבוד עם מקצוענים בתחום

צביעת חדרי מדרגות מאתגרת יותר מצביעת חדרים בשל מורכבות המבנה והאזור שנצבע. רק אנשי מקצוע אכפתיים ומנוסים יתאימו למשימה. עליהם להקפיד לבצע עבודה מדויקת וכאן נכנס המרכז לצביעת דירות לתמונה. נשמח לעמוד לרשותכם עם צוות מנוסה שמקפיד על כל פרט ודואג לכך שהבניין שלכם ייראה מושלם.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!