טיפים לבחירת צבעי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

כאשר הדירה שלכם צריכה צביעה רצינית, והקירות הלבנים כבר לא מה שהיו, אתם צריכים לחפש ולמצוא צבעי שיצבע לכם את הדירה היטב. אך קיימים מגוון רחב של צבעים הצובעים את הדירות והקירות, לכן הבחירה בצבעי מומלץ נעשתה אמנם קלה, כאשר אתם חיים במאה ה21, אתם יכולים לגלוש ברשת האינטרנט, וכבר יש לכם רשימה של צבעים באזורים שביקשתם. בשביל לזכות לעבודה מקצועית עליכם לחפש צבעי מומלץ כי צביעה דירה היא לא פשוטה כלל וכלל. אז חיפשתם ברשת האינטרנט צבעי מומלץ באזור המגורים שלכם, וקיבלתם רשימה של צבעים מומלצים.

אז איך מתוכם בוחרים צבעי מומלץ?

  • בקשו טלפונים של 5 ממליצים

הדרך הכי טובה להתרשם מעבודתו של אדם, במיוחד כאשר אנו נמצאים בסביבה אינטרנטית, היא עדיין לבקש ממליצים. יש לבקש מהצבעי חמישה ממליצים, אמנם לא חייבים להתקשר לכולם, אך צעד זה יקשה על הצבעי להמליץ רק על כל קרובי משפחה או חברים, וכך תוכלי לקבל מידע מורחב עליו. כאשר אתם מתקשרים יש להתמקד בשאלות הבאות: עמידה בלוחות זמנים, איכות הביצוע של העבודה, ושימוש בחומרים איכותיים. ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר ללא הפתעות כלומר מחיר שהשתנה ברגע האחרון למשל.

  • השירות כולל ניקיון וסדר של הבית

אחת השאלות שחשוב מאד לשאול ולברר עם הצבעי היא, האם הוא מסדר ומארגן את הבית לפני ואחרי הצביעה. ישנם צבעים, שאכן מספקים את השירות הזה במידה והצבעים מספקים את השירות לכם לא נותר, אלא ליהנות מהמוגמר בלי לכלוך מיותר. אך במידה והצבעים לא מספקים את השרות, אתם צריכים לדאוג מראש לאריזת כל הבית ולחומרי אכסנה, וגם ניתן לשאול אם ארגון הדירה לפני הצביעה ואחרי הצביעה בעצמכם יוזיל את המחיר.

אך בהחלט תשמחו לשמוע כי צבעי מומלץ דואג לאירגון הדירה לפני ואחרי הצביעה.

  • חשיבות לסוג של הצבע שצובעים בו את הבית

ישנה חשיבות לסוג הצבע שבו צובעים את הבית. צבעי מקצועי יבחר לצבוע את הבית בצבע אקרילי, שהוא נחשב לצבע איכותי ביותר, ואילו צבעי אחר יבחר לצבוע את  הבית בצבע זול.  

  • מספר שכבות צבע

ניתן לצבוע את הבית רק בשכבה צבע אחת, אך מומלצת צביעת הדירה בשתי שכבות לפחות, כדי ליצור מראה יפה יותר וגם שהצביעה תחזיק מעמד יותר זמן.

לכן יש להקפיד על בחירה של צבעי לבית מומלץ זכרו צבעי זול הוא יקר וצבעי יקר הוא זול.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!