הנמכת תקרה גבס מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

הנמכת תקרה גבס מחירהנמכת תקרה גבס מחיר

הנמכת תקרה נעשית בבתים רבים משיקולים שונים. היא יכולה להתבצע בעקבות שיקולים עיצוביים או בגלל שיקולים פרקטיים שנובעים מצורך בפתרון יעיל להסתרת תשתיות כמו חשמל, צינורות ועוד. איך מתבצעת הנמכת תקרה וכמה היא עולה? על כך במאמר הבא. 

 

הנמכת תקרה גבס מחיר- מה זה?

הנמכת תקרה מגבס היא אחד הפתרונות הטובים ביותר להנמכות תקרה. הגבס הוא קל לשימוש והוא מאפשר מגוון אפשרויות למי שרוצה לבצע הנמכת תקרה הן משיקולים עיצוביים והן משיקולים פרקטיים כאלה ואחרים. 

יש שני סוגי הנמכת תקרת גבס- 

תקרת גבס קבועה

תקרת גבס קבועה היא תקרה שלא ניתנת לפירוק מייד, כפי שניתן להבין משמה. תקרת גבס קבועה מורכבת מלוחות גבס המשולבים עם חומרי בידוד מתאימים. תקרה מסוג זה משמשת להסתרת תשתיות ולעיצובים דקורטיביים.

תקרת גבס פריקה

תקרה גבס פריקה, ניתנת לפירוק בקלות. היא בדרך כלל יקרה יותר מתקרת גבס קבועה. תקרת גבס פריקה אינה מורכבת מלוחות הגבס הרגילים אלא מאריחי גבס שמורכבים על התשתית על ידי הרכבה רכה שניתנת להסרה בקלות. תקרת גבס פריקה מזכירה תקרה אקוסטית בה כל אריח ניתן לפירוק באופן עצמאי. השימוש בתקרות גבס פריקות נעשה בעיקר במשרדים ובחללים המצריכים גישה פשוטה למערכת החשמל ולתשתיות השונות. 

הנמכת תקרה גבס מחיר- כמה זה עולה?

המחיר של הנמכת תקרה גבס מתבצע בשתי דרכים- 

  • מחיר גלובלי- הנמכת תקרה בין 10 ל-15 מ"ר תתבצע לפי מחיר גלובלי שינוע בין 4,000 ל-6,000 שקלים. 
  • מחיר למ"ר- הנמכת תקרה מעל 15 מ"ר תחושב לפי מחיר למ"ר. המחיר ינוע בין 200 ל-400 שקלים למ"ר, לא כולל מע"מ.

 

הנמכת תקרה גבס מחיר– יתרונות

הבחירה בגבס להנמכת תקרה היא הבחירה הנפוצה ביותר ויש לכך מגוון סיבות. 

  • עבודה מהירה- גבס מאפשרת לבצע עבודות יעילות בקלות ובמהירות. הנמכת תקרה על ידי גבס תימשך מספר ימים בודדים כך שתוכלו לחזור לשגרת חייכם מהר מאוד. 
  • בידוד- תקרת גבס מאפשרת בידוד רעשים בכמה עשרות אחוזים. קיימים לוחות גבס מיוחדים שמתאימים במיוחד במטרה לבודד את החלל ולהפחית רעשים באופן משמעותי. 
  • בטיחות- עבודת גבס מאפשרת בטיחות ברמה גבוהה מאוד, מה שחשוב מאוד במיוחד עבור הנמכת תקרה. תקרה צריכה להיות חזקה ויציבה, והגבס מאפשר זאת. כמו כן הוא נחשב לחומר בטוח גם מבחינה בריאותית. 
  • עיצוב- הנמכת תקרה על ידי גבס היא הזדמנות מצוינת לעיצוב הבית. גם אם אתם מנמיכים את התקרה מצרכים פרקטיים, הגבס מאפשר לכם לעצב את התקרה באיזה אופן שתרצו. עבודה גבס, במיוחד בתקרה, ניתנת לשלל עיצובים במגוון צורות. אתם יכולים ליצור תקרות גבס בצורות שונות, עם אלמנטים שונים, להוסיף תאורה, זכוכית, עץ וכל דבר אחר שתבחרו. 

 

הנמכת תקרה גבס מחיר- באילו מקרים

הזכרנו קודם שהנמכת תקרה מתבצעת הן בגלל שיקולים עיצוביים והן בגלל שיקולים פרקטיים. אז מה המקרים בהם מבצעים הנמכת תקרה גבס? 

 

עיצוב

כאשר רוצים לעצב את התקרה בדרכים מיוחדות מבצעים לשם כך הנמכת תקרה. ניתן להנמיך את התקרה בשיטה תקרה צפה שמעניקה עיצוב מיוחד ומראה מרחף לתקרה. תוכלו לבחור בעיצוב תקרה עם פינות עגולות, להוסיף תאורה שתבצבץ משולי התקרה ועוד שלל אפשרויות שתוכלו לבחור מביניהן. 

 

הנמכת תקרה למזגן

הנמכת תקרה למזגן היא אחת האפשרויות הנפוצות ביותר. כיום, אנשים רבים בוחרים להסתיר את המזגן ולהעניק לבית מראה נקי ואסתטי יותר. יש כל מיני דרכים להסתרת המזגן כמו הסתרת של המזגן בתוך ארון מיוחד או מזגנים נסתרים ייעודיים. דרך נוספת להסתרת המזגן היא הנמכת תקרה למזגן. 

חיפוי תקרה

על מנת לבצע חיפוי לתקרה ניתן לבצע הנמכת תקרה על ידי לוחות גבס. ניתן לבצע חיפוי תקרה על תקרת עץ, בטון או כל חומר אחר. חיפוי תקרה על ידי גבס היא שיטה פשוטה ויעילה שמאפשרת לחפות שטחים גדולים במהירות וללא לכלוך. 

 

הנמכת חללים גבוהים

יש חללים גבוהים במיוחד שיכולים להעניק תחושת ניכור. על מנת להפוך את החלל הגבוה לחמים ושימושי אפשר פשוט לבצע הנמכת תקרה. הנמכת התקרה מתבצעת בקלות. ניתן לקבוע את גובה התקרה לפי הרצון שלנו. הנמכת חללים גבוהים נפוצה בעיקר במבנים תעשייתיים והיא מאפשרת משחק עם הגבהים של התקרה, מה שתורם רבות גם לעיצוב. 

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!