הובלת דירה עם מנוף – כמה זה צריך לעלות?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

מחיר הובלת דירה עם מנוף נקבע ע"פ מספר שעות העבודה וקומת הדירה המדוברת, אבל לא רק. מעבר לכך, ישנם גורמים נוספים אשר מרכיבים את המחיר של הובלות מנוף לדירות. למשל, נושא הנגישות והקלות או אי-הקלות שאיתה מתמודדת חברת ההובלה – הנה כל מה שצריך לדעת בנושא.

בעוד כי מחיר הובלת מנוף נע בין 400 ₪ ל-800 ₪ לשעה עבור קומות 2-10, במקרים אחרים תשלמו גם סכומים גבוהים יותר לשעה עבור הובלת מנוף. ובזמן שהפערים בטווחי העלויות די נרחבים, חשוב לדעת על מה משלמים ומדוע. כלל האצבע הוא, שככל שהקומה גבוהה יותר, ככה המנוף יהיה יקר יותר לשימוש. לדוגמה: עבור קומה עשירית ומעלה, מחיר הובלת דירה עם מנוף ינוע בין 1,000 – 1,500 ₪ בממוצע.

 

כמה עולה שימוש במנוף להובלת דירה 3-5 חד'

במקרים בהם צריך להזמין הובלת דירה עם מנוף, יש לזכור כי הדיוק בזמנים הינו קריטי לעלות השימוש במנוף. אם עלות השכרת המנוף היא 500 ₪ לשעה, אבל לבסוף השתמשתם במנוף רק שעה וחצי, אתם לא אמורים לשלם על שעתיים מלאות, אלא 750 ₪ בלבד.

אם תצטרכו להוביל דירת 3 חדרים, בדרך כלל מחיר הובלה עם מנוף לא אמור לעבור את הרף של כמה מאות שקלים בודדים. אלא אם ישנן מורכבויות וקשיים לוגיסטיים או טכניים, מבחינת תנאי סביבה וכולי, אמורה להספיק לכם בערך שעה כדי לסיים להוביל דירת 3 חד'. בטווחי המחירים הממוצעים, הובלת דירה עם מנוף מהסוג הזה של 3 חדרים, אמורה לעלות לכם בין 500 ₪ ל-750 ₪.

 

מה מרכיב מחיר הובלות דירות עם מנוף?

ישנם 2 גורמים עיקריים אשר מרכיבים את מחיר הובלת המנוף שלכם, כאשר המרכיב הראשון הוא גובה הדירה והגורם השני הוא סוג המנוף. מעבר לכך, כמובן שצריך לקחת בחשבון גם את מורכבויות תוואי השטח, תנאי הסביבה, תנאים לוגיסטיים שונים וכדומה.

כלל האצבע הוא, שככל שהקומה גבוהה יותר, ככה צריך לעבוד עם מנופים הרבה יותר חזקים ובעלי סולמות גבוהים. מטבע הדברים, מנופים אלו יהיו תמיד יקרים יותר מאשר אחרים. באופן כללי, כדאי לדעת שהמחירים המומלצים הם הבאים לפניכם.

מחירים מומלצים להובלת דירות עם מנוף

עד קומה 6, המחיר לשעה ינוע בין 400 – 500 ₪. עד קומה 10, המחיר לשעה של מנוף ינוע בין 400 ל-800 ₪, לא כולל שירותים נלווים (כמו אריזה, פריקת ציוד ורהיטים, פירוק של מיטות או ארונות וכו'). עבור דירות בקומות 10 ומעלה, מחיר הובלת דירה עם מנוף ינוע בין 1,000 ל-1,500 ₪ לשעה.

בין אם הדירה היא דירת 3 חד' או 5 חדרים, בית פרטי, בכלל משרד או אפילו מפעל גדול, בצעו כעת השוואת מחירים בין חברות המספקות שירות הובלת דירות וכן, גם הובלת דירה עם מנוף, חסכו בין עשרות לבין מאות שקלים ישירות בכיס שלכם.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!