הדבקת טפטים לאחר צביעת הבית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

במטרה לשמר את התוצאה לאחר צביעת הדירה, ניתן להדביק טפטים איכותיים למטרת הגנה. מלבד זאת, הטפטים ישמשו אתכם לעיצוב הפנים, הגברת החוויה והעיצוב, ולחיפוי הקירות. ואם זאת, לא הכל ורוד, הטפטים דורשים מיומנות מסוימת, דבק חזק מאוד, זמן פנוי, והכנת הקיר. ניתן לעשות זאת על ידי מתקין טפטים מקצועי, התקנה והדבקת הטפט ארוכת בממוצע כ־5 שעות. במאמר זה, המרכז לצביעת דירות, מספרים איך מדביקים טפט בצורה הנכונה, אודות התהליך.

איך מדביקים טפטים בצורה נכונה?

בשנים האחרונות, הטפטים הפכו לטרנד יוצא מן הכלל, בעולם ובישראל בפרט. לידיעתכם: הדבקת הטפטים דורשת לפחות כ־5 שעות עבודה, העבודה מסיבית ודורשת יכולות מסוימות. לא כל אחד יכול לעשות זאת בפשטות וקלות, נדרש לכך המון ניסיון והכנה מוקדמת. אז איך מדביקים טפטים? בשלב הראשון, בחרו במקום שבו תרצו להדביק את הטפט: קיר פינתי, בחדר השינה, או במטבח. 

בשלב השני, וודאו שהקיר עירום, מופשט מכל האביזרים: מדפים, מתקן תלייה, חורים בקיר, ועוד. בשלב השלישי, יש לוודא שהקיר חלק בדיוק כמו טפט מנייר, אם יש חורים יש לסתום אותם. למען הסר הספק – כל נפיחות קטנה בקיר או חורים עלולים לגרום להדבקה לא נכונה או אידיאלית. בשלב הרביעי, מקמו את הטפט בצורה הטובה ביותר על הקיר, במידת הנדרש, חתכו בהתאמה. בשלב החמישי והאחרון, הדביקו את הטפט עם דבק מקצועי ואיכותי. אלה הם שלבי התהליך השלם.

מה חשוב וכדאי לדעת על הדבקת טפטים?

הדבקת טפטים הינה פעולה אשר צריכה להתבצע על ידי מתקין טפטים בלבד, או בהשגחה. המחירים עבור הדבקת טפטים או מדבקות קיר הינם החל מ־300₪ וצפויות להגיע עד ל־1,000₪. לפני ההדבקה, כדאי לבחור או לקנות טפטים במידה המתאימה, גליל עם עודף למקרים קיצוניים. לדוגמא: אם נרצה להדביק טפט על קיר של 3 מטרים, כדאי לקנות טפט של 4 מטרים לפחות.

ישנם מספר סוגי טפטים הנפוצים בישראל: הראשונה, טפט מסוג נייר. השנייה, טפט תלת ממד. השלישית, טפט מסוג ויניל. הרביעית, טפט מסוג קטיפה. החמישית, טפט המשובץ באבנים. ניתן לקנות את הדבק לטפט במחיר של החל מ־30₪ ליחידה בודדת. הידעתם? ישנם טפטים המתאימים לא רק לקירות, אלה גם לזכוכיות, עץ, ודלתות אלומיניום. רולר להדבקת הטפטים הינו כ־60₪. אלה הם הדברים החשובים מכל שכדאי לדעת אודות הדבקת הטפטים בצורה מקצועית. מחפשים מתקין טפטים? מעוניינים בטפטים מושלמים? בחרו טפט אצל מלך הטפטים, החברה המובילה בישראל.

ומהצד השני, אם אתם זקוקים לצביעת דירה או בית, התייעצו אתנו, עם המרכז לצביעת דירות. לפרטים נוספים, לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, חייגו עוד היום – 073-375-3251.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!