בניית קיר גבס

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

בניית קיר גבס היא הרבה יותר פשוטה מאשר כל בנייה אחרת. המטרה של בניית קיר גבס היא להעניק לכם פיתרון יעיל, מהיר וזול. בעבר קירות הגבס היו הרבה יותר מורכבים והיה להם שם רע מאוד. היום יש סוגים שונים של לוחות גבס אשר מיועדים לבנייה במקומות שונים. היום רוב הבתים משתמשים לחללים הפנימיים גבס, על אף שאפשר אפילו להשתמש בלוחות גבס לשימוש חיצוני ואף יש לוחות חסינים מאש ומים.

עיצובים של בניית קיר גבס

היתרון הגדול של בניית קיר גבס הוא שניתן לעצב את הקירות איך שבא לכם, ממש איך שבא לכם. מדובר על חומר גלם מאוד גמיש, יותרכיצד נבנה קיר גבס - כל השלבים מאשר בטון, זה בטוח. יש לנו צורות שונות של עיצובים, ניתן לבצע חיתוכים מעוגלים, מזנון גבס לטלוויזיה, מדפים, ספריות והרשימה עוד ארוכה. הנה השימושים הנפוצים ביותר של עיצובים של בניית קיר גבס:

כוורת גבס – אם אתם רוצים לייצר לעצמם כוורת גבס עליכם לדעת מה זה אומר. מדובר על חללים צמודים אשר מחולקים בדרך כלל בגודל שווה. ניתן לשלב בעיצוב זה גם תאורה מיוחדת או חומרים אשר יתרמו לעיצוב הכוורת.

נישה – אפשר להגיש שזה השימוש הנפוץ ביותר היום בגבס, נישת גבס. יש כבר נישות מוכנות בהרבה מקומות עבודה ולמרות זאת, ניתן גם לבצע הזמנה של נישה בהתאמה אישית.

מזנון גבס – מזנון גבס חייב להיות מבוצע באמצעות מידות מדויקות. מה שאנחנו רוצים לראות בתוצאה הסופית הוא מזנון מדויק שבו מסך הטלוויזיה יושב במרווח מדויק, מיקום לרמקולים, אפשר שהמזנון יהיה בולט פנימה או החוצה, צבעים שונים, תאורה, גדלים וכן הלאה… המחיר יהיה בהתאם לגודל המזנון וסוג העיצוב הנבחר. גם כאן, ניתן לבחור בהתאמה אישית.

מדפים – במקומות שתעמיסו על הבית שלכם בספריות ובמדפים שונים אשר ההתקנה שלהן מסובכת, תוכלו גם עם בניית קיר גבס לייצר מדפים שונים. חשוב לתכנן היטב את המדפים, לדעת איפה אנחנו רוצים אותם במדויק ומהם המשקלים אותו קיר הגבס יכול לשאת. יש סוגים שונים של קירות גבס, בחרו את החומר אשר עומד על עומס המשקל הרצוי.

למה כדאי לכם לחשוב פעמיים לפני בחירת בעל מקצוע?

 

לצערנו, מדובר על שוק מאוד פרוץ. זאת אומרת שכל אחד יכול לרכוש לוחות גבס או לייצר גבס בעצמו ולבצע התקנות בבתים כאלה ואחרים. עם זאת, ללא ניסיון וידע בכל סוגי החומרים השונים אותו בעל מקצוע יכול לפגוע בתשתיות של הבית שלכם, ובכסף שלכם. יש היום הרבה שיטות של חאפרים אשר למעשה מציעים לכם הרים וגבעות, בפועל אתם מקבלים תוצאה רשלנית. בעל מקצוע איכותי צריך לדעת לבחור את סוג הגבס המתאים, להתאים אותו לתשתית, לדעת אילו פרופילים נכונים למבנה שלכם וכן הלאה. כמו כן, יש מחירון מדויק עבור בניית קיר גבס. לכן, בעל מקצוע לא אמין פשוט יזרוק מחירים. כאשר הוא יזרוק מחיר נמוך מדי, ייתכן והמחיר יעלה בזמן העבודה עצמה. אם המחיר גבוה, אתם משלמים לחינם.

המטרה בסוף התהליך היא לראות בניית קיר גבס שנעשתה בדרך הנכונה. הקיר חייב להיות ישר, הגימור חייב להיות ברמה גבוהה. חשוב להתאים את סוג הגבס למקום בו הוא נמצא. אם לוחות גבס לבנים יהיו בחדרים רטובים, תוך פרק זמן קצר הקיר שלכם עלול לקרוס. אסור לזלזל בבחירת בעל המקצוע, הוא נוגע בפריט הכי אישי שלכם, בנכס שלכם.

מהם ההבדלים בין הסוגים השונים?

יש למעשה ארבעה סוגים עיקריים של לוחות גבס: לוח גבס לבן, לוח גבס ורוד, לוח גבס ירוק, לוח גבס כחול. יש סיבה לכך שיש הבדליםכיצד לבחור איש מקצוע לבניית קיר גבס שונים. לוח גבס לבן הוא הבסיסי ביותר, וגם המחיר שלו יהיה בהתאם. לוח גבס לבן מתאים לבניית נישה, בניית קיר גבס בחדרים מסוימים, והוא נוח מאוד לעבודה. הוא גם לוח הגבס הפופולרי ביותר שיש היום בבתים בישראל.

לוח גבס ורוד נועד למקרים בהם אנחנו נרצה להקים נישה מסוימת למטבח. המטרה היא לייצר חומר עמיד בפני אש, וזה התפקיד של לוחות גבס ורודים. כאשר אנחנו פונים אל לוחות גבס ירוקים אנחנו רואים שיש להם יותר עמידות בחדרים רטובים. בעבר לא יכולנו להתקין גבס בחדרים רטובים, היום הדבר אפשרי עם לוחות גבס ירוקים. ולבסוף, לוח גבס כחול נועד כדי להעניק לנו אפשרות גם להתקין לוחות גבס בחדרים רטובים וגם עבור קירות חיצוניים. לוח גבס כחול חסין בפני תנאי מזג האוויר השונים.

מה בנוגע למחיר?

המחיר של בניית קיר גבס נקבע על פי גודל הקיר, מורכבות העבודה, סוג הלוח שאתם בוחרים להתקין ועוד תוספת סיכון כאשר מדובר על קירות חיצוניים ועבודה בגובה. המחיר לרוב ינוע בין 80 ש"ח למ"ר ועד 150 ש"ח למ"ר. עוד פרמטר אשר משפיע על המחיר הוא בעל המקצוע עצמו. יש לכם כאן אפשרות להשקיע כמו שצריך בבחירת בעל מקצוע איכותי, לקבל אחריות ולהנות מהתוצר המדויק ביותר.

 

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!