בניית קיר גבס מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

עבור בניית קיר גבס מחיר שונה אשר מותאם לבית הלקוח, למקום בו תרצו להתקין את הקיר, גודל הקיר, מורכבות העבודה וכן הלאה. כאשר מדובר על התקנת קיר גבס יש גם לקחת בחשבון את האפשרות שצריך להרוס וליישר את המקום בו הקיר אמור להיות מותקן, זה גם משפיע על המחיר. כמו כן, יש עוד פרמטרים שישפיעו על המחיר כמו עיצובים שונים ומוניטין של בעל המקצוע.

בניית קיר גבס מחיר – חברה או עצמאי?

האם כדאי לבחור בחברה מוכרת או דווקא בעצמאי שעובד לבד? התשובה היא מאוד מורכבת. אפשר להגיד שכאשר אתם בוחרים בחברה גדולה אתם הרבה יותר בטוחים. הסיכוי שלכם "ליפול" על בעל מקצוע חאפר הוא נמוך יותר מאשר כאשר אתם פונים אל בעל מקצוע פרטי. כמו כן, לחברות גדולות יש גיבוי גדול, זאת אומרת שאתם תקבלו את התמורה הטובה ביותר למחיר אותו תשלמו. כמו כן, תוכל אותו חברה כבר לעשות את כל השיפוץ שאתם צריכים בבית במחיר כולל. זה יהיה לכם הרבה יותר זול מאשר פנייה כל פעם לבעל מקצוע אחר. אם אתם מכירים עצמאי שאתם סומכים עליו ויש לו מחירים הוגנים, אין שום סיבה שלא תבחרו בו גם.

בניית קיר גבס מחיר עבור עיצובים שונים

יש עיצובים שונים של קירות גבס, ולכן עליכם לדעת מול מה אתם עומדים בעת הפגישה עם בעל המקצוע. בעל המקצוע מגיע לבחון אתמה המחיר המקובל לבניית קיר גבס המקום כדי לדעת עד כמה העבודה מורכבת. סביר להניח שיש לכם כבר חזון בראש, עליכם לציין זאת בפני בעל המקצוע, בדיוק איך אתם רוצים שהקיר ייראה. יש היום אפשרויות שונות, אפשר לבחור בקיר גבס עם מדפים, כוורות, נישות לטלוויזיה וכן הלאה. בהתאם לחזון שלכם יוכל בעל המקצוע להציג לכם אפשרויות מובנות כבר שעבדו עליהם מיטב המעצבים או בחירה בהתאמה אישית. הבחירה היא לחלוטין שלכם, המחיר אינו משתנה באופן רציני בין התאמה אישית לנישה מעוצבת.

בניית קיר גבס מחיר בהתאם לסוג הגבס

יש לכם ארבעה סוגים שונים של לוחות גבס: לוח גבס לבן, לוח גבס ורוד, לוח גבס כחול ולוח גבס ירוק. לכל אחד מהסוגים יש את השימוש הנכון לו והמחיר המתאים לו. כאשר אנחנו מדברים על לוח גבס לבן המחירים מתחילים החל מ-75 ש"ח למ"ר עד כ-120 ש"ח. לוחות הגבס הלבנים הם הפשוטים והנפוצים ביותר בבתים בישראל, הם גם נקראים לוחות ניטרליים. הלוח הבא הוא לוח גבס ורוד, היתרון של לוחות גבס ורודים הוא שהם עמידים בפני אש. לוחות אלו מיועדים להתקנה במטבח או במקומות אשר יש אש סמוכה אליהם. המחיר של לוחות ורודים ינוע בין 80 ש"ח למ"ר ועד 150 ש"ח למ"ר. הלוח הבא הוא הלוח הכחול. לוח גבס כחול מיועד לחדרים רטובים. חדרים רטובים אילו חדרים אשר יש להם מקור מים זמין אשר יכול להגיע אל הקירות באמצעות אדים, לחות ורטיבות. החדרים הרטובים בבית שלנו יהיו לרוב חדר המקלחת והשירותים. המחיר אותו נשלם עבור לוחות גבס כחולים ינוע בין 80 ש"ח ועד 160 ש"ח למ"ר. ולבסוף, לוחות גבס ירוקים. לוחות גבס ירוקים נועדו לתנאים חיצוניים. הם עמידים בפני תנאי מזג האוויר השונים, חום, קור, שמש, ברד, הכל! המחיר אותו תשלמו עבור לוחות גבס ירוקים ינוע בין 90 ש"ח למ"ר ועד 160 ש"ח למ"ר.

אם תשימו לב, לכל אחד מלוחות הגבס יש את הצבע שמאפיין אותו, דרך קלה להכיר אותם. לוח לבן, לבן הוא נטרלי. הלוח הכחול הוא חסין בפנים מים, מים הם כחולים (שקופים, אבל מי סופר?). לוח גבס ורוד חסין בפני אש, צבע האש קרוב לורוד. לוח גבס ירוק מעיד על לוחות לקירות חיצוניים, ומבחוץ לבית יש לנו הרבה ירוק.

בניית קיר גבס מחיר של חאפרים

המחירים שציינו אותם עד עכשיו הם טווח המחירים הסטנדרטי שיש בשוק היום. עם זאת, יש הרבה חאפרים שמציעים לכם מחירים נמוכים מאוד או גבוהים מאוד על בסיס כלום ושום דבר. המטרה שלכם היא להימנע מאותם אנשים, שכן אותם אנשי לא יודעים להתאים נכון את סוג הלוחות לחדרים שלכם, ההתקנה שלכם לא מדויקת ואפילו מסוכנת במקרים רבים. עשו לעצמכם טובה, אל תתפשרו על המחיר בשביל הביטחון שלכם.

בניית קיר גבס מחיר של איש מקצוע

איך מוצאים בעל מקצוע איכותי? יש לכם את המחירון של בעלי המקצוע האיכותיים. עליכם לפגוש בבעל מקצוע שיש לו מוניטין כלשהו בשוק, חיובי כמובן. תוכלו לראות שיש היצע רחב של בעלי מקצוע, לכן תוכלו גם לסנן בהתאם לאזור בו הם פועלים. מלבד לסינון אזורי, יש לבדוק שזה עומד בתקציב שלכם, שיש לבעל המקצוע את העיצובים וסוגי הלוחות הרצויים. הדבר הכי חשוב הוא לבדוק שבעל המקצוע מציע לכם אחריות על העבודה שלו.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!