בניית בית פרטי 5 טיפים ויתרונות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

בניית בית פרטי היא הגשמה של חלום, אבל היא גם משימה מאוד לא פשוטה. עצם העובדה שאתם, ללא רקע בענף הבניין, ללא היכרות עימו וללא כל ידע מקצועי בתחום, פונים לניהול פרויקט בניה באופן עצמאי, יכולות להיות השלכות משמעותיות על התוצאות הסופיות ולכן אספנו עבורכם 5 טיפים מרכזיים בנושא של בניית בית פרטי.

 

ניהול מקצועי של הפרויקט

הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא להאציל את כל ניהול הפרויקט לגורם מקצועי המתמחה בניהול פרויקטים בענף הבניין בכלל ובתחום של בניית בית פרטי בפרט. גיוס עובדים, קבלני משנה ואנשי מקצוע, תיאום ביניהם, הזמנת חומרי גלם, וידוא שתהליך הבנייה מתקדם בצורה תקינה, עמידה בתנאי היתר הבניה, עמידה בתכנית הבנייה, בלוחות הזמנים ובמסגרת התקציב – כל אלה דורשים ידע מקצועי וככל שהם ינוהלו בצורה מקצועית יותר, כך תהיינה התוצאות טובות יותר וכך יתנהל תהליך הבנייה בצורה יעילה וחסכונית יותר. זה נכון בפרויקטים מסחריים וזה נכון גם בתחום של בניית בית פרטי.

 

קבלן מפתח

אם אתם רוצים בכל זאת לשמור על מסגרת תקציבית מינימלית ולא להרבות בגורמים המעורבים בפרויקט פנו לחברת י.נ הנדסה , קבלן מפתח המתמחה בתחום של בניית בית פרטי הוא פתרון מצוין. קבלן המפתח מלווה אתכם משלב התכנון ועד שלב מסירת המפתח, ומספק לכם גם את פונקציית אתר הבנייה וגם את פונקציית ניהול הפרויקט כולו.

 

הסכם עבודה

אחד הדברים החשובים ביותר בכל פרויקט בניה ובכל עסקת נדל"ן בכלל הוא ההסכם. בפרויקט בניית בית פרטי המדובר בהסכם עבודה ובהסכם הזה אתם רוצים לעגן את כל מה שחשוב לכם: מודל תשלומים מדורג לפי אבני דרך, התחייבות הקבלן לתיקון ליקויים אחרי בדיקת בדק בית, סמכויות של מפקח בניה מטעמכם, התחייבות למפרט הטכני, כתב הכמויות ותכנית הבנייה המצורפים וכן הלאה. כלקוחות, אתם זכאים לדרוש את כל זה וקבלן שיסכים לעגן הכל במסגרת הסכם העבודה, עשוי בהחלט להיות הקבלן המתאים לכם ביותר.

 

פיקוח בנייה

פיקוח בנייה היא פונקציה מקצועית חשובה בכל פרויקט בנייה ולבטח בפרויקט בניית בית פרטי. מפקח הבניה הוא למעשה הזרוע הארוכה שלכם בפרויקט. הוא אחראי לבקר באתר הבניה ולוודא שהכל מבוצע בסטנדרטים הנדרשים, שאף אחד לא מעגל פינות ואף אחד לא עושה קיצורי דרך על חשבונכם. זה עולה כסף אבל זה שווה כל שקל. בפרויקט בניית בית פרטי כדאי ורצוי מאוד לערב מפקח בניה וחשוב מאוד שאתם תהיו אלה שבוחרים בו ומשלמים לו את שכרו.

 

בדיקת בדק בית

בתום הפרויקט, אתם רוצים לבצע בדיקת בדק בית בידי מהנדס בניין מוסמך וכפי שאמרנו קודם לכן, אתם רוצים לוודא שבהסכם העבודה מעוגנת גם החובה לבצע את הבדיקה וגם כי הקבלן מחויב לתקן את כל הליקויים שמפורטים במסגרת דו"ח הבדיקה שיימסר לכם.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!