בחירת צבע לקירות פנים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

קשת הצבעים אותה אפשר ליישם על קירות הפנים היא בלתי נגמרת. בנוסף לגוונים, ישנם גם יישומים שונים מיוחדים שיכולים לשמש את קירות הפנים של המבנה. בחירת הצבע לקיר משפיעה על המראה הכללי של המקום ואפילו על מצב הרוח שלנו. ישנן תיאוריות רבות אשר עוסקות בבחירה נכונה של צבעים ובבחירה יש להביא בחשבון גם את ההרגשה והטעם האישי.

חשיבותו של הצבע בחדר

הצבע משפיע על האווירה בחדר. הוא יכול לגרום לנו להיות ערניים או עייפים, הוא יכול להקל על פעולת הריכוז והוא יכול לעורר ולפגוע ביכולת להתרכז. תיאוריות אשר עוסקות בצבע עוזרות לתכנן מרחבים ובהם גם מרחבי אוכל, משרדים וחדרי ילדים. למשל, במסעדות ניתן לראות שילוב של צבעים חמים כיוון שאלו עוזרים לעורר את התיאבון. חדרי למידה ייצבעו בצבעים קרים ובשילוב עם כחול וירוק אשר עוזרים להתרכז.

הצבע יכול להשפיע על מצב הרוח ועל יכולת התפקוד וכל זאת בלי שתהיה לנו שליטה או הבנה למה זה קורה (אלא אם נשים לב ונתעמק בצבע). לכן, לבחירת צבע לקירות פנים יש משמעות רבה. לפני בחירת הצבעים יש לחשוב על השימוש של החלל ולייחס חשיבות לטעם האישי. כדאי לדעת כי אין גבול לצבעים בהם ניתן להשתמש ולפעמים נגיעות מצבע אחד אהוב ישדרגו את החלל ויעניקו מבחינתנו את המראה המושלם.

לבחור צבע איכותי לחדר

בחירת צבע לקירות פנים צריכה להתייחס לא רק לגוון אלא גם לחומר עצמו שיהיה על הקיר. היום ישנם צבעים איכותיים מאד ואין כל סיבה להתפשר על יישום שאינו מתאים לקירות. ישנם צבעים אשר מתאימים לחדרים, לחדר האמבטיה וצבעים שונים שיוצרים אפקטים מיוחדים.

במסגרת האפקטים אפשר למצוא היום צבעים נצנצים, מגנטיים, צבעים שנותנים לקיר מראה תלת ממדי, צבעי "ווש" ועוד רבים אחרים. במקרה של צבעים מיוחדים חשוב מאד ליישם אותם בדרך הנכונה וזאת מעבר לכך שברור כי חשוב להכין את הקיר על ידי שיוף, תיקון, שיוף וניקיון לפני שאפשר יהיה לשים את הצבע.

בחירת צבע לקירות פנים ובחירת צבעי

הבחירה של הצבע היא חלק חשוב ביצירת שינוי במרחב. בנוסף לגוון יש לבחור גם את אנשי המקצוע המתאימים לעבודה. למרות שכל אחד יכול לנסות לצבוע את הקיר, לא כל אחד יבצע עבודה טובה ומוקפדת. חשוב למצוא את אנשי המקצוע המנוסים, שיבצעו עבודות הכנה יסודיות ובסופו של דבר ישימו רק צבע איכותי ובצורה מושלמת.

המרכז הישראלי לצביעת דירות מעמיד לרשותנו את אנשי המקצוע המנוסים הטובים ביותר לכל פרויקט צביעה. כאן ניתן למצוא צבעים אשר מכירים היטב את הסגנונות השונים ואת שלל הצבעים ושישמחו לבצע עבודה איכותית, מוקפדת ובמחיר הוגן. לפרטים נוספים כל שיש לעשות הוא ליצור קשר ולספר על הציפיות שלנו.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!