צביעת מרפסת תלויה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

מעוניינים להוסיף מרפסת לבית, אבל אין שום אפשרות לבנות עמודי תמך גבוהים עד הקומה שלכם? יש לכם את האפשרות להתקין מרפסת תלויה, מרפסת שנראית כאילו הייתה תלויה על קיר הבניין כמו מדף, אך יושבת על פלטפורמת פלדה חזקה ומאסיבית, ללא צורך בעמודי תמך. בבחירת מרפסת תלויה מחיר הוא פרמטר חשוב כמו בכל מוצר אחר, אבל איכות העבודה, החומרים ואנשי המקצוע המבצעים, חשובים יותר.

מהי מרפסת תלויה?

מרפסת היא למעשה מרחב חוץ דירתי הממוקם לכאורה מחוץ לשטח הפנים של הבית. מרחב זה יכול להישען על עמודי תמך, במיוחד במבנים שתוכננו בצורה זו, כך שישנם עמודי תמך ממרפסת למרפסת, קומה מעל קומה. יחד עם זאת, כאשר רוצים לבנות מרפסת בבניין בו לא קיימת פלטפורמת עמודי התמך, נדרשת טכניקה אחרת הנקראת מרפסת תלויה. בטכניקה זו מוציאים פלטפורמת פלדה חזקה מקיר המבנה בגובה הרצפה החוצה, ועליה "מניחים" מרפסת תלויה שגם מעוגנת אל קירות המבנה לאורך כל המסגרת שלה. בצורה זו ניתן ליהנות ממרפסת לכל דבר ועניין, בכל קומה וללא צורך בעמודי תמך.

האם מדובר בפתרון זול יותר מאשר מרפסת רגילה?

תחילה להבהיר, בביטוי מרפסת רגילה הכוונה היא למרפסת הנשענת על עמודי תמך. אחרי שאמרנו את זה, בבחירת מרפסת תלויה מחיר הוא אינו השיקול שיקבע האם תבחרו באפשרות זו או באחרת, פשוט מאוד מכיוון שברובם המכריע של המקרים בהם רוצים להוסיף מרפסת באופן עצמאי וללא תלות ביתר השכנים, מרפסת תלויה היא האופציה היחידה, יהיה מחירה אשר יהיה. אחרי שאמרנו את זה, מרפסת תלויה היא לבטח לא יותר יקרה ממרפסת רגילה, וברוב המקרים אף יותר זולה ממנה.

https://balcon.co.il/

רמה מקצועית בביצוע

כפי שאמרנו, בבחירת מרפסת תלויה מחיר https://balcon.co.il הוא לא משתנה חשוב, אבל הרמה המקצועית של אנשי המקצוע שבונים אותה, בהחלט כן. מרפסת תלויה נשענת על הנדסה מאוד בטוחה ואין כל חשש להשתמש בה בכל מקרה. יחד עם זאת, כדי להימנע ממקרים של רצפה לא מיושרת, איטום לא מספיק או דליפות דרך דפנות המרפסת, כדאי וחשוב להזמין איש מקצוע מנוסה, מקצועי ורצינית שיבנה לכם את המרפסת החדשה.

בבחירת מרפסת תלויה מחיר הוא לא המשתנה שיכריע את סוג המרפסת, אבל הוא בהחלט יכול לסייע לכם בבחירת איש המקצוע המתאים. לא הכי זול אבל גם לא הכי יקר. חפשו את האיזון בין מחיר ובין רמה מקצועית וניסיון.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!