תפקיד המרזב וסימנים שהגיע הזמן לתקן או להחליף מרזב

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

מבחינת רוב בעלי הדירות, תפקיד המרזב וסימנים שהגיע הזמן לתקן או להחליף מרזב הם שיקולים שנוטים להיות מוערכים, אבל לעתים נדירות ששמים לב אליהם. תפקיד המרזב יכול להתגלות כבעייתי ככל שהזמן עובר ועונות השנה גובות את מחירן בשלמות המבנית של מערכת מרזבים. תפקידו המרכזי של המרזב הוא למעשה לנקז את המים שיורדים כתוצאה ממי הגשמים ולמנוע רטיבויות, נזילות ושאר בעיות שיכולות להוביל לנזקים בלתי הפיכים.

 

מה רמת העמידות של מרזבים?

למרות שמרזבי פלדה ואלומיניום יכולים להחזיק מעמד עד 25 שנים, ונחושת יכולה להחזיק מעמד עד שישים שנים, רוב בעלי הבתים משיגים עמידות מסוג זה רק על ידי הקפדה על תחזוקה דו שנתית, רצוי בעונות החורף והסתיו. אבל חשוב לדעת מה כולל תיקון של מרזבים.

 

האם צריך לתקן או להחליף מרזב?

כשמבינים מהו תפקיד המרזב וסימנים שהגיע הזמן לתקן או להחליף מרזב, מבינים שההבדל בין תיקון או החלפה מסתכם בהיקף הנזק של המרזב. אם הבעיות גדולות ומכסות חלקים משמעותיים של המרזב, החלפה כוללת של המרזב חיונית.

יחד עם זאת, אם הבעיות קטנות ומוגבלות, כנראה שניתן לשמור את המרזב הקיים לעת עתה עם עבודות תיקון באותן נקודות בעייתיות.

 

איך יודעים שהגיע הזמן להזמין שירותי תיקון מרזבים?

הנה כמה מצבים שמסבירים מהו תפקיד המרזב וסימנים שהגיע הזמן לתקן או להחליף מרזב:

 

כשהנזקים מועטים ואינם משפיעים על כל המרזב

כשהנקודות הבעייתיות מוגבלות לכמה אזורים בלבד, התיקון הנדרש יתבצע בהתאם לרמת הבעייתיות שהתגלתה, או שיתבצעו החלפות נקודתיות וספציפיות בלבד.

אם לא מופיעים סימנים של הצטברות עובש, קורוזיה או מים עומדים בכל המרזב, חוץ מחק קטן שלו, התיקון הדרוש יתמקד בהחלפה של הרכיב הפגום והחלקים התקינים של המרזב יישארו כמו שהם.

 

בדיקת המרזב מגלה רק מספר קטן של שריטות או נקבים

כשבדיקת מרזב מאתרת שריטות או נקבים נקודתיים, ללא פגיעה נרחבת במרזב בכללותו, מומחה בתיקון מרזבים יבצע איטום לרכיבים הפגועים.

 

דליפה נקודתית וקטנה

אם בדיקת מרזב מאתרת מקור של נזילה, גם אם היא אינה נרחבת וממוקדת רק לחלק אחד של המרזב, ככל הנראה הבעיה נובעת מהתפרקות החלקים הבעייתיים. השיטה היעילה לתיקון התקלה היא ביצוע בדיקת איטום ולאחר מכן חיזוק החיבורים במרזב. אם צעדי תיקון אלו אינם פותרים את הבעיה, יתכן שיהיה צורך להחליף את המרזב או כמה חלקים שלו.

במקרים בהם דליפה מבודדת אינה ניתנת לתיקון, והבעיה ממשיכה, יתכן שאיש מקצוע מומחה שיודע מה תפקיד המרזב וסימנים שהגיע הזמן לתקן או להחליף מרזב, יבצע תיקון עם תוספת חומר איטום על מנת למנוע דליפת מים בעתיד.

 

רוצים לקבל מידע נוסף על תיקון והחלפה של מרזבים? בחברת איתור ברור תמצאו את בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום. תיקון מהיר, יעיל, מקצועי ויסודי ללא פשרות.

אנו מספקים תיקוני מרזבים מכל הסוגים: בתים פרטיים, וילות, בנייני מגורים, בתי עסק ועוד. הקפדה על כללי הבטיחות, מחיר הוגן ואחריות על התיקון. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע ולעזור לכם בכל שאלה או בקשה.

 

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!