צביעת קירות בבית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

אם אתם רוצים לצבוע את קירות הבית, הדבר הטוב והנכון ביותר לעשות הוא להזמין צבעי מקצועי, אבל אם אתם בכל זאת מתעקשים לעשות את זה בעצמכם, כדאי שתעשו את זה נכון. בשורות הבאות נותנים לכם המומחים של המרכז לצביעת דירות את הטיפים החשובים ביותר שאתם צריכים לצורך צביעת קירות בבית, ואם יש לכם גם חוש טכני מפותח, אולי תוכלו להיות עוד הצבעים המקצועיים של עצמכם.

 

מה הציוד הנדרש לצביעת קירות בבית ומהן ההכנות שיש לבצע?

תחילה עליכם לארגן את הציוד ולציוד יש תפקיד חשוב לא רק בהפיכת העבודה לקלה יותר, אלא גם בהבטחת איכות צביעה טובה יותר. לצורך צביעת הבית תצטרכו מברשת צביעה, עדיף שתיים אחת צרה יותר ואחת רחבה, רולר אחד או שניים, נייר זכוכית עדין, שפכטל, חומר למילוי חורים וסדקים, מסקנטייפ עבה, מטליות לחות וכמובן פח צבע בגוון האהוב עליכם. לאחר שהצטיידתם בכל הציוד הנדרש, הגיעה העת להכין את הבית למשימה. ככלל, עדיף לרוקן כל חדר ולצבוע אותו כשהוא ריק. כך יהיה לכם נוח יותר לנוע בתוך החדר וכן לא תצטרכו לחשוש לגורל הריהוט. אפשרות אחרת, קצת פחות טובה, היא לרכז את כל הריהוט באמצע החדר ולכסות אותו בסדינים וניילונים גדולים.

 

לפני שמתחילים לצבוע

לפני שניגשים למשימה של צביעת קירות בבית, יש להכין את הקירות לצביעה וזה אומר א' להדביק מסקנטייפ על מתגי ושקעי החשמל, על משקופי הדלתות ועל משקופי החלונות. יש להקפיד על כך שהמסקנטייפ מודבק בצורה ישרה ואינו מפריע ליישום הצבע בצמוד אליו בקיר. ב' אתם רוצים לבצע סתימה של חורים וסדקים באמצעות חומר ייעודי ולהמתין לייבוש. לבסוף, מומלץ לשפשף את הקיר בעדינות ובמהירות באמצעות נייר זכוכית עדין כדי להסיר לכלכוך ולהחליק את הקיר, במיוחד היכן שביצעתם סתימות של סדקים וחורים. לחילופין, ניתן לנקות את הקיר עם מטליות לחות ולהמתין לייבוש, אם כי שפשוף בנייר זכוכית ייתן לכם תוצאות יותר.

 

הצביעה עצמה

צביעת קירות בבית מתחילה בצביעת התקרה, על כן הבטיחו שיש לכם את כל האמצעים להגיע לתקרה בצורה נוחה וצבעו אותה בשכבת צבע אחת. לאחר מכן סמנו את גבולות הקיר לצביעה באמצעות צביעת הפינות וחיבורי הקירות עם מברשת. כמו כן, צבעו עם מברשת מסביב למשקופים ולשקעי החשמל. לאחר מכן תוכלו להתחיל לבצע את הצביעה עצמה באמצעות רולר. את הצביעה יש לבצע בשתי שכבות ויש להמתין לייבוש מלא בין שכבה לשכבה. בכדי לחסוך זמן ועבודה בניקיון החדר לאחר הצביעה, מומלץ לנקות כתמים על הרצפה תוך כדי תנועה באמצעות מטליות לחות.

המרכז לצביעת דירות מבצע את כל עבודות הצבע, לרבות צביעת קירות בבית ואם אין לכם את הזמן, החשק או האנרגיה לעשות את זה בעצמכם, תוכלו תמיד ליצור קשר עם המרכז.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!