צביעת חדר אמבטיה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צביעת חדר אמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים הלחים בבית. יש לדאוג לו ולקירות שלו כדי למנוע מצבים של התפתחות עובש או טחב. הצביעה של החדר צריכה להתבצע בדיוק, בלי לפגוע בקרמיקה ועם צבעים מתאימים. כיוון שלרוב ישנו מעט קיר חשוף, העלות של הצביעה לא אמורה להיות גבוהה, אך המחיר יכול להשתנות בהתאם למצב הנוכחי של הקיר.

המצב הנוכחי של קירות האמבטיה

הקירות של האמבטיה יכולים להיראות טובים וכל שיש לעשות הוא לצבוע אותם כדי לחדש את המראה הנוכחי. לעתים הצביעה תתבצע כיוון שכל הבית עובר שינוי ולעתים במסגרת שיפוץ. אם המצב של הקירות טוב, אין צורך לבצע פעולות מקדימות רבות וכל שיש לעשות הוא לבדוק האם אפשר ליישם את הצבע או אם יש לבצע שכבת צביעה מקדימה לפני הצבע הסופי.

במידה והקירות בחדר האמבטיה מתקלפים, יש לקלף אותם ולתקן את האזור עם חומר המתאים לכך (שפכטל). חשוב מאד לשייף את האזור לפני ואחרי יישום השפכטל ולתת לו להתייבש באופן מלא לפני שאפשר יהיה לשים את שכבת הצבע. עוד חשוב הוא לשים שכבת חיבור על השפכטל במידה והוא לא אמריקאי (בשפכטל אמריקאי אין צורך לבצע שכבה נוספת לפני הצבע).

בקירות אשר פיתחו עובש או טחב יש צורך לבצע עבודת ניקיון יסודית לפני יישום הצבע. מומלץ לבדוק האם ישנן נזילות שגרמו להתפתחות העובש ויש לזכור כי במידה וישנו מפגע בחדר, צביעה לא תפתור את הבעיה. אין לשייף את הטחב או העובש. פעולה שכזו עלולה להרחיב את המפגע במקום לצמצם אותו ולטפל בו. חשוב מאד לבצע עבודת הכנה נכונה ולהיפתר מהמפגע לפני הצביעה.

צבעים אשר מתאימים לחדר האמבטיה

הצבעים אשר מתאימים לחדר האמבטיה יהיו אקריליים או פלסטיים. מבחינת הגוונים, כיוון שהחלק הבולט ביותר של החדר הוא הקרמיקה והכלים הסניטריים, לרוב ההחלטה תהיה לתת להם את המקום החשוב בחדר. לכן, לרוב הצבע של הקיר יהיה לבן. הצביעה תתבצע על הקירות והתקרה ויכולה להתבצע באותם צבעים.

במידה ומתבצעת צביעה בחדרים שונים של הבית יש לדאוג שבעל המקצוע יגיע עם הצבעים המתאימים לכל חדר וחלל ושיבצע את העבודה הנכונה לכל חדר בהתאם למצבו וליישום הנכון ביותר.

צביעת חדר אמבטיה ושאר הבית

במסגרת צביעה חדר אמבטיה אפשר להתייחס גם לדלתות ולמשקופים. ישנם צבעים אשר מתאימים למשימה זו והתוצאה יכולה להיות מרעננת ומרשימה מאד. הצבעים אשר מתאימים למשקופים או לדלתות יתאימו לכל הבית. לעומת זאת צבע הקיר צריך להיות עמיד בפני לחות ויש להעדיף צבעים אקריליים או צבעי פלסטיק. יש לבדק מול איש המקצוע באילו צבעים הוא משתמש ולציין זאת בהסכם העבודה מולו.

המרכז הישראלי לצביעת דירות מבצע מדי יום צביעת דירות וחדרי רחצה ומזמין אותך ליהנות משירות מעולה ועבודה מקצועית.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!