צביעת דלתות במקצועיות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

הדלתות של הבית יכולות להיות במראה מיושן או לא מחמיא. הן יכולות להיראות יפות אך מסיבות שונות לא למצוא חן בעינייך. אם הגעת למסקנה שהגיע הזמן לחדש את הבית, הגיע הזמן לחשוב גם על הדלתות וניתן לחדש אותן בצביעה, ללא החלפה וללא פגיעה במבנה שלהן.

צביעת דלתות פנים

צביעה של הדלתות שנמצאות בתוך הבית יכולה להיראות פשוטה למדי, אך תוצאה מרשימה תתקבל רק בעבודה מדויקת. הכלל הראשון בצביעת הדלתות הוא בחירה של צבע שמתאים בדיוק ליישום זה. ניסיון לאלתר צבעים עשוי להסתיים בהתקלפות מהירה של הצבע ואפילו פגיעה בצבע הנוכחי של הדלת.

כלל שני הוא ניתוק הדלת ממקומה וזאת כדי להגיע לכל נקודה וביצוע עבודה יסודית בלי לפגוע בקירות ליד או לצבוע את המשקופים ללא כוונה. כלל שלישי הוא צביעה ברולר בצורה מדויקת כך שכל הצבע יהיה בשכבה אחידה ומרשימה על גבי הדלת. יישום נכון יוביל לתוצאה מרשימה וחידוש מראה הבית בהשקעה מינימלית.

צביעת דלתות חוץ

גם את דלתות החוץ אפשר לצבוע ובכלל זה דלתות מעץ, פלדלת ואחרות. כאן יש להתאים בין סוג הדלת לבין הצבע כאשר ישנם גוונים רבים וטכניקות צביעה שונות. כדאי לחשוב על המראה הרצוי, לבצע תיקונים בדלת אם יש צורך בכך לפני תחילת העבודה ולעבוד על גבי משטח נקי לאחר שהדלת הוצאה מהמקום.

הצביעה עצמה יכולה להתבצע תוך שימוש ברולר או בשיטות אחרות, תלוי בתוצאה הרצויה. כמו כן, ניתן לחדש את המראה של הדלת על ידי הוספת קרניזים ואלמנטים שונים. מומלץ להתייעץ עם צבעי אשר מנוסה בצביעה של דלתות חוץ כדי לשמוע על האפשרויות השונות ולתכנן את הדלת שתהווה את הכניסה הכי יפה לבית.

צביעת המשקופים והגנה עליהם

בתהליך הצביעה יש לשים לב לאחד הפריטים החשובים בחלל, המשקופים. הם מחזיקים את הדלת ומשפיעים על העיצוב. לרוב, ישנה התאמה בין הצבע הנוכחי של הדלת לבין הצבע של המשקוף, אך בעת התהליך אפשר להחליט על צבעים משלימים או לפחות לשים לב שגם המשקופים יקבלו תשומת לב. לא מומלץ להשאיר אותם כפי שהם ולהחליף רק את הצבע של הדלתות כיוון שהמראה לא יהיה מושלם.

בעל מקצוע אשר מכיר היטב את העבודה יציע בעצמו לבצע את כל העבודה והוא לרוב לא יסתפק בצביעה של הדלתות בלבד בלי להתייחס למשקופים. יש לשים לב לפרטים החשובים, להגן על הקירות ולשים שכבה מדויקת של צביעה.

לבחור את איש המקצוע המתאים למשימה

מי שיבצע צביעת דלתות בבית שלך צריך להביא ניסיון והבנה בצביעה מסוג זה. המרכז הישראלי לצביעת דירות מעמיד לרשותך אנשי מקצוע מצוינים, מנוסים, מקצועיים וישמח לחדש עבורך את המראה בבית. כל זאת במינימום מאמץ מצידך ועם ציפייה לקבל את התוצאה המרשימה ביותר.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!