שליכט צבעוני מחירון עבודה אטקרטיבי במיוחד

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

שליכט צבעוני הוא גימור בולט לקיר שיכול להגיע בצבעים שונים. השליכט מתאים ליישום וצביעת בקירות פנימיים וחיצוניים כאשר בתוך המבנה הוא יתאים לחלל הסלון, המטבח, האמבטיה אך לרוב פחות יתאים לחדר השינה. במבנים ציבוריים, במשרדים וחנויות מעוצבות, אפשר ליישם את השליכט על חלק או כל הקירות. בנוסף, זוהי שיטת צביעה נהוגה לקירות חיצוניים.

כדאי לדעת כי השליכט הוא חומר איטום אשר היישום שלו נראה יפיפה ובצבעים שונים. ניתן לבחור בין צבעים שונים וליישם את השליכט על הקירות הפנימיים או החיצוניים. כלומר, מדובר בשתי פעולות שמושגות על ידי ביצוע עבודה אחת. הצבע גם נותן מראה מרשים וגם יוצר עוד שכבת איטום. שכבת האיטום חשובה והיא מעניקה בידוד אקוסטי ותרמי בבית.

צבעי בהתזה

שליכט צבעוני מחיר עבודה ומרכיביה

כדי שאפשר יהיה לקבל הצעת מחיר על העבודה יש להבין את המרכיבים שיכול להיות שיידרשו. חשוב לציין כי יכולים להיות הבדלים במחירים אשר נובעים מגודל העבודה, המצב הנוכחי של הקירות, הגישה אל אזור הטיפול ומרכיבים נוספים.

באופן כללי, הצעת מחיר עבור שליכט לקירות החיצוניים של בית פרטי יכולה לעלות סביב 100-120 ₪ למ"ר. מחיר זה מתייחס לכל העבודה הנדרשת לרבות החומר עצמו ולמרכיבי הטיפוס שככל הנראה יהיה צורך בהם. במידה ויש צורך בהבאת מנוף, המחיר יכול להשתנות ולכן חשוב תמיד לקבל הצעת מחיר נקודתית לאחר שבעל המקצוע רואה את הבית. 

שליכט צבעוני מחיר עבודה לקירות הפנימיים של הבית ישתנה בהתאם לסוג הקירות ולגודל של העבודה. לרוב לא ניישם את השליכט על כל הקירות ולכן במחיר העבודה יש לכלול את ההגעה של אנשי המקצוע, הכנת השטח והטקסטורה שנרצה להשיג. העלויות יכולות לנוע בין 100 ₪ לקיר חדר הרחצה ועד ל-1000 ₪ לקיר הסלון.

לפנות לבעל מקצוע לקבלת הצעת מחיר

המחירים של השליכט והעבודה משתנים בהתאם לשלל גורמים ולכן חשוב מאד להיפגש עם בעל המקצוע. בפגישה אפשר לשמוע מבעל המקצוע על הניסיון שלו, כיצד העבודה מתבצעת ולשאול אותו כל שאלה שיכולה להיות רלוונטית לעבודה. בסיום השיחה בעל המקצוע יוכל לתת הצעה המתאימה למקום ולקיר המדובר. במידה והוא יראה שישנן בעיות הוא יוכל להעלות אותן ולהציע כיצד לתקן אותן.

כיוון שלא כל צבעי מבצע עבודות שליכט, כדאי לחפש בעל מקצוע מנוסה ואף לבקש לראות תיק עבודות (או לחפש באתר אם יש לו דוגמאות מעבודות שהוא ביצע). בעבודות גדולות כמו בקירות חיצוניים אפשר אפילו לנסוע ולראות בתים שהצבעי ביצע ולהתרשם מהמראה.

המרכז הישראלי לצביעת דירות

המטרה שלנו היא לפנות לבעל מקצוע שיבצע את העבודה הטובה ביותר וליהנות מצביעה מושלמת לאורך שנים. המרכז הישראלי לצביעת דירות מעמיד לרשותנו את הפתרונות הנכונים ואת אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום צביעת דירה מכל הסוגים וישמח לתת מענה לכל משימה.

עבודת שליכט צבעוני- לייפות גם בחוץ

את העובדה שניתן כיום ליפות את פנים הבית בכל גוון וטקסטורה שרק נחלום עליה- כולם מכירים. אך לא רבים יודעים, שניתן ליפות גם את הקירות החיצוניים של הבית ולהפוך אותם לצבעוניים ולאלמנט דקורטיבי רענן ומפתיע. את כל זאת ניתן לעשות באמצעות עבודת שליכט צבעוני. אלא שיתרה מכך, לעבודת השליכט הצבעוני, יתרונות רבים נוספים מלבד הדקורציה, דבר ההופך אותו לחיפוי קירות החוץ המועדף במרבית הבתים בישראל ובעולם.

צביעת בגובה

מהו השליכט הצבעוני?

שליכט צבעוני, הינו למעשה סוג של טיח, שבמקור מיועד הן לעבודות חוץ והן לעבודות פנים והוא טומן בחובו מעלות רבות. מלבד היותו כאמור חומר צבעוני, המעניק גוונים שונים לקירות, הוא משמש כחומר חזק, אשר תפקידו הוא למנוע סדקים, בקיעים  או "פיצוצים" בטיח, הנוצרים מתזוזות הקרקע הטבעיות, מפגעי מזג האוויר או מרטיבויות  וכן לטשטש סדקים ופגמים אחרים בקיר, הנוצרים לאורך השנים. כך ניתן לתת לקיר מראה חלק ואחיד ככל הניתן. בנוסף עבודת שליכט צבעוני, משמשת גם ליצירת שכבת חומר, האוטמת מפני מים ומשקעים נוספים.

ממה מורכב השליכט הצבעוני?

למעשה, קיימים בשוק שני סוגי שליכט צבעוני. האחד הוא המינרלי, המכיל בעיקר מחצבים טבעיים והשני הוא השליכט האקרילי. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות אולם, הטיח האקרילי נחשב נפוץ יותר וכן בעל תכונות חזקות ועמידות יותר. הטיח האקרילי עצמו, מועשר בסיליקון ובחומרים נוספים, המקנים לו גמישות ויכולת עיצוב גבוהה יחסית. לצד זאת, החומר עצמו עמיד כנגד קרניי UV ויכול להתמודד בכבוד, לאורך שנים עם שמש ארצישראלית קופחת.

צבע וטקסטורה

עבודת שליכט צבעוני מאפשרת לא רק לבחור מתוך מניפת צבעים מגוונת אלא גם מציגה כמות נכבדה של טקסטורות, אשר עוביים וצורתם, נקבעים על פי עובי הגרגירים בתערובות. ככל שנאפשר גרגירים גדולים יותר, מראה הקיר יהיה יותר גס (ואין זה דבר שלילי בהכרח, להפך) אך יהיה גם יותר קשוח ועמיד. 

את השליכט הצבעוני שמים מעל גבי הטיח "השחור" או כל טיח אחר. תהליך זה, אף שנראה פשוט, דורש תשומת לב ומחייב יישור מקסימלי של פני הטיח. על גבי הטיח יש ליישם חומר מקשר (פרמייר) ורק לאחר ייבושו המלא, יש לשים את השליכט הצבעוני. 

לא רק בחוץ

אחד מן הטרנדים החמים ביותר כיום הוא עבודת שליכט צבעונית גם בתוך הבתים, במקום הצבע הרגיל. המרקם הגרגרי, יוצר עניין ורעננות ומפתיע כל פעם מחדש. רבים גם בוחרים לקשט את ביתם או את החדר, בקיר אחד בלבד של שליכט צבעוני, דבר המקנה שיק עיצובי ייחודי. בנוסף, אותם התכונות שהפכו את השליכט הצבעוני לפופולארי כל כך בחוץ, כמו מניעת סדקים ורטיבויות, תקפות גם לתוך הבית.

שפכטל צביעה

מחירים וחברות עבודת שליכט צבעוני

שליכט צבעוני ניתן לעשות באופן עצמי. יש רק ללמוד את המינונים ואת הטכניקה הייחודית של מריחתו. אולם יש לדעת, שמעבר ללימוד הטכניקה ועשיית השימוש באביזרי היישום הייחודיים, יש גם להקפיד על כללי המריחה, והעיבוד של החומר על הקיר, כדי לקבל תוצאה שהיא גם אפקטיבית וגם יפה.

במידה ובחרתם לעשות את עבודת השילכט הצבעוני על ידי חברת צביעה, תוכלו לרכוש את החומר בעצמכם ולשלם רק על העבודה. גלון גרגירים בין כ-20 קילו, המספיק לכ-7 מ"ר, יעלה החל מ-70 ₪ ומחיר העבודה עצמה, ינוע החל מ-80 ₪ למ"ר. 

'המרכז לצביעת דירות' מתמחה בעבודות צבע, הן בתוך הבית והן מחוצה לו באמצעות עבודת שליכט צבעוני. נשמח להציע לך הצעה אטרקטיבית לחידוש הבית שלך.

 

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!