מתי כדאי להשתמש בציוד צילום קווי ביוב?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

מתי כדאי להשתמש בציוד צילום קווי ביוב?

שימוש בציוד צילום קווי ביוב נדרש ומומלץ במקרים של נזילות בצנרת ביוב ישנה, שברים בצנרת ומצבים של צנרת שחוקה. אם הצטברו אצלכם בצנרת סדקים רבים – ציוד צילום צנרת הוא הדרך הטובה ביותר לאיתור מדויק ונכון. מקרים של הצטברות בטון, לכלוך או אבנית בקווי הביוב מטופלים גם כן בצורה יעילה וחכמה יותר. חדירות של שורשים אל קווי ביוב גורמות נזקים בלתי הפיכים לצנרת. ציוד הצילום מאפשר איתור מדויק של המקום בו חדרו השורשים אל הצנרת וטיפול ממוקד. ציוד צילום קווי ביוב מביא את שירותי האינסטלציה לרמת אמינות גבוהה.

אינסטלציה מודרנית לעומת ישנה

עד לפני מספר שנים היו לא מעט מקרים בהם על מנת לזהות נזקי צנרת ולטפל בהם נדרש הרס כולל של התשתית כולה. כיום בעזרת הטכנולוגיה החדשה של חברת תדמור טכנולוגיות צילום ביוב אתם יכולים לחסוך לעצמכם הרבה מאוד כסף ועוגמת נפש. כל שעליכם לעשות הוא לדעת להזמין אינסטלטורים שמחזיקים בציוד צילום חדיש ויודעים להשתמש בו. אל תמהרו להסכים לשבירת קירות או אריחים ללא שימוש בציוד צילום מתקדם. קיימות היום שיטות עבודה חדשות שמאפשרות ביצוע תיקוני צנרת בשלט רחוק (כולל טלאי פנימי) וטיפול בסתימות שנגרמות עקב גופים זרים שחוסמים את זרימת המים.

הצפת מי ביוב בחצר – מה עושים?

מי ביוב שמתפרצים מהצנרת ומציפים את החצר הם מפגע תברואתי חמור. יש למנוע מקרים כאלו ולטפל בהם בהקדם בשל המפגע הבריאות והצחנה הבלתי נסבלת. ברוב המקרים, הצפת המים נגרמת מסתימה בצנרת שנגרמת עקב הצטברות פסולת. בחצרות בהם ישנם עצים רבים הגורם להצפה יוכל להיות גם שורשי עצים שחדרו אל הצנרת וגרמו לסדקים/שברים. ציוד צילום קווי ביוב הוא הדרך בה תצליחו לאבחן בצורה מדויקת את הגורמים להצפה ולטפל בהם בצורה ממוקדת ויעילה. השירות ניתן ללקוחות פרטיים, לוועדי בתים, לעסקים ולמוסדות. ישנם לא מעט מקרים בהם צילום קווי ביוב נדרש על מנת לקבוע מי הגורם האחראי לתיקון הצנרת.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!