מפקח בניה לבתים פרטיים בעיבודות צבע

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

 

תהליך בנייה הוא תהליך מורכב מאוד, שדורש ניהול של אנשי מקצוע המכירים את עולם הבנייה לפניי ולפנים. אמת פשוטה זו מיושמת בכל יום בכל פרויקט בנייה, אלא שבבנייה פרטית המנוהלת על ידי אנשים פרטיים ללא שום היכרות עם ענף הבניין, האתגר הוא גדול יותר עשרות מונים ובהיעדר הפונקציות המקצועיות שיסייעו ללקוח לנהל את הפרויקט, יהיו לכך גם תוצאות בתוצר הסופי. אחת הפונקציות המקצועיות החשובות ביותר בהיבט זה, היא הפונקציה של מפקח בניה לבתים פרטיים.

 

מהו מפקח בנייה ומה תפקידו?

מפקח בנייה הוא איש מקצוע שאחראי לפקח על הגורמים המקצועיים הפועלים בפרויקט בניית בית פרטי  ולפקח על התנהלות הפרויקט כולו. המפקח הוא למעשה הזרוע הארוכה של הלקוח/ יזם בתוך הפרויקט. הוא האיש שמגיע אל השטח ובודק שיציקות הבטון מבוצעות עם בטון טרי ואיכותי, שהבנייה מבוצעת על פי היתרי הבניה ועל פי תכנית הבנייה, שאף אחד לא מעגל פינות ולא עושה קיצורי דרך על חשבון הלקוח ושבסך הכל, כל האינטרסים של הלקוח/ יזם מקוימים במלואם. בכדי להבטיח את הערך של מפקח בניה בפרויקט בניה יש לוודא שהלקוח/ היזם, הוא הגורם ששוכר את המפקח והוא זה שגם משלם לו את שכרו. הרי לא ייתכן שהמפקח יפקח על הקבלן שמשלם לו את שכרו. המפקח מייצג את הלקוח מול כל הגורמים המעורבים בפרויקט, ולכן הלקוח צריך להיות האדם היחיד שהמפקח חייב לו דין וחשבון.

 

מדוע חשוב הפיקוח בבנייה פרטית ובעבודות צביעת דירה ?

מפקח בניה הוא פונקציה מקצועית חשובה בכל סוג של פרויקט בניה, אבל עוד יותר מכך חשוב מפקח בניה לבתים פרטיים, מהסיבה הפשוטה שבנייה פרטית מבוצעת בדרך כלל בניהול הלקוח עצמו, שאין לו שום ידע או היכרות עם עולם הבנייה. יזם נדל"ן הוא אמנם לא בנאי ולא קבלן, אבל הוא מכיר היטב את עולם הבנייה ואף על פי כן, גם הוא זקוק למפקח בניה שיפקח עבורו על הנעשה באתר הבניה ובפרויקט כולו. דברים אלה מקבלים משנה תוקף כאשר מדובר באדם פרטי שאין לו שום רקע בתחום הבנייה.

 

השלכות משמעותיות על התוצר הסופי

גיוס מפקח בניה מומלץ  קבוצת אגס לבתים פרטיים היא בחירה חופשית לחלוטין, אלא אם מבינים את ההשלכות של התנהלות הפרויקט ללא שום פיקוח. בהיעדר פיקוח ובהיעדר יכולת אמיתית של בעל הפרויקט/ הלקוח הפרטי, לוודא שהכל מתנהל על פי האינטרסים שלו, אפשר בהחלט לצפות להשלכות של בחירה זו בתוצר הסופי – ליקויי בנייה, פגמים בשלד המבנה, חריגות מתכנית הבנייה והיתרי הבנייה, חריגה מלוחות הזמנים והתקציב וכן הלאה. נוכחות של מפקח בנייה, על אף שיש לה עלות בפני עצמה, יכולה לחסוך לכם המון כסף באמצעות הבטחת יעילות תהליך הבנייה והבטחת האינטרסים שלכם מראש תוך הבטחת התוצר הטוב ביותר בתום הפרויקט.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!