להחליק משטחים באופן מושלם

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

עבודת בנייה טובה מתחילה עם בסיס טוב, וכשמדובר על קירות ומשטחים שצריכים להיות מיושרים, אחד המדדים החשובים הוא ההחלקה. על משטח מוחלק היטב הצבע ייראה טוב יותר, והאריחים על הרצפה יקובעו טוב יותר. בין אם יש צורך לשפץ קירות, לבנות קירות חדשים, מחיצות או רצפה, הגימור מתחיל כבר בבסיס. בנייה איכותית או שיפוץ באיכות טובה נמדדים בעבודה מקצועית שבה ניתנת תשומת לב לפרטים. אומנם יש מכונות שיכולות לשפוך מלט ויש מנופים, אבל יש מלאכות שצריך לבצע באופן ידני ובתשומת לב. עבודת החלקת משטחים היא בין העבודות האלה, וחשוב להניח בסיס איכותי שעליו ניתן לעצב בכל סגנון שבוחרים.

יש לא מעט עבודות שיפוץ שנעשות באופן חובבני בשעות הפנאי. כך אפשר לצבוע קיר בבית, להחליף ברז דולף, לחבר מאוורר תקרה, לתלות מדף או להחליף רשת בחלון. למי שיש ידע בסיסי ויכולת טכנית יכול לעשות בעצמו לא מעט עבודות, אבל יש משימות שעליהן צריך להתעכב יותר. כשצריך להחליק משטח – קיר לבנים או גבס – נדרשת עבודה יסודית עם חומרים איכותיים.

 

משתמשים בחומר איכותי

כדי לסתום חורים בקיר לפני צביעה צריך להשתמש בחומרים איכותיים שיקלו על העבודה ויבטיחו שהחורים ייעלמו לחלוטין, שהקירות יהיו חלקים, ואם מדובר בקירות גבס – החומרים יבטיחו חיבור מושלם וחלק בין הפלטות. אחרי ייבוש החומר זה הזמן להחליק את המשטחים לפני צביעתם. כאן חשוב לבחור נכון – שפכטל אמריקאי הוא החומר המאפשר החלקת קירות איכותית ומתאים במיוחד לקירות פנימיים לסוגיהם, כולל קירות גבס. היתרונות של חומר זה הוא בנוחות העבודה, בייבוש המהיר וברמת הגימור הגבוהה. כשמביטים בקיר פנימי בבית, רמת הגימור שלו מאוד ברורה, גם אם תולים עליו תמונות ומדפים. כפי שצריך מייקאפ טוב כבסיס לאיפור, כך צריך חומר המחליק היטב את הקירות לפני הצביעה. השפכטל האמריקאי הוא חומר רך במרקם משחתי וכולל כמה סוגים השונים בסמיכותם ומותאמים לסוגי הקירות והפגמים המיועדים לכיסוי.

 

איך עושים זאת נכון?

הפיתוחים האחרונים של הטכנולוגיה המתקדמת הביאו ליצירה של חומרים שעושים לנו את החיים קלים הרבה יותר. החומרים המורכבים מאפשרים שימוש בצבעים חדשים ונוחים, יוצרים עיצובים מרהיבים וגם טכניקות המאפשרות לקבל מרקמים חלקים ונעימים בקלות רבה יותר מבעבר. אין צורך בהכנה מוקדמת ובערבוב של מספר מרכיבים, שכן החומר מגיע מוכן לשימוש, רק לפתוח ולהשתמש.

כדי להשתמש בחומר בצורה נכונה וליהנות מיתרונותיו בהחלקת משטחים באופן מושלם, בתיקון קירות ישנים ובגימור לפני צביעה, חשוב לדעת שככל שהחומר מגיע במרקם סמיך יותר כך הוא מכסה פגמים בצורה יעילה יותר.

תחום הבנייה התפתח משמעותית בשנים האחרונות, והיום יש חומרים ייחודיים בעלי תו תקן ירוק המאפשרים לטפל בקלות וביעילות בכל בעיה. אם בעבר תהליכים ארכו זמן רב והיה צורך לחכות לייבוש שכבות לפני המשך העבודה, היום החומרים מתקדמים יותר ומאפשרים ייבוש מהיר ועבודה רצופה. סטנדרט הבנייה האיכותי היום הפך את השימוש בשפכטל לנפוץ במבנים המוקמים בכל מקום, גם בבתים פרטיים וגם בבניינים משותפים. כך ניתן לשדרג ולחדש את המראה של בתים ישנים ולהפוך את הקירות הישנים לחלקים.

 

שלבי העבודה להשגת תוצאות איכותיות:

1.אטימת כל הסדקים בקירות פנימיים באמצעות חומרי מילוי לסדקים.

2.מריחת מספר שכבות של השפכטל האמריקאי המגיע כתערובת מוכנה במרקם משחתי, רך ועדין, והוא מיועד להיות השכבה האחרונה לפני הצביעה. ניתן לדלל את החומר במים אם יש צורך.

3.שיוף הקירות עד לקבלת מראה חלק.

4.צביעת הקירות בצבע הנבחר.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!