דוחות מקיפים של מהנדס קונסטרוקציה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

מהנדס קונסטרוקציה המגיע לבדיקה של בית או מבנה בודק אותו על כל רבדיו ומהיבטים רבים כדי להכין דוח עדכני ומפורט על מצבו המדויק. אדם מיומן בעל ידע רב הנתקל כל יום בבעיות שחלקן זהות וחלקן יוצאות דופן באתרים השונים, מכיר כבר את כל האפשרויות ולאור ניסיונו הוא יכול להציע מיד הצעות מעשיות לפתרון הבעיות.

דוחות מקיפים של מהנדס קונסטרוקציה

דוח המופק על ידי מהנדס פרקטי הוא אמין ומדויק. הוא יבחן לדוגמה את תקינותם של יסודות הבניין ורמת היציבות של הבניין. בהתאם לחישובי העומס יקבע מה אמור להיות עוביים של העמודים, הכמויות של רשתות הברזל ורמת יציקות הבטון.

המהנדס בוחן אם אכן בוצעה העבודה כנדרש או שקיימת בעיה והיסודות לא נבנו כראוי. לעיתים עקב בלאי הם איתנים פחות לאחר כמה שנים ולכן יש להוסיף להם כמה רשתות ברזל ויציקה כדי לחזק אותם ושיוכלו לאחוז כראוי את כל המשקל של המבנה, ללא סכנה של קריסה.

בנוסף לכך, הוא יבדוק את כל המערכות בבית, מערכות החשמל, צנרת קווי המים והביוב, רטיבות בקירות, איטום הגג, מצבם של האריחים ונושאים רבים נוספים.

מצב גרוע של אחת מהמערכות הללו או יותר מכך מחייבים ביצוע שיפוץ מאסיבי כדי לתקן את הנדרש. המטרה היא שהדיירים יחיו בבית שהוא ראוי למגורים ולא בבית שיש חשש שיהיה פה בקרוב פיצוץ בצנרת אם מדובר בצנרת ישנה וחלודה או שיש בעיה באיטום הגג ועקב כך יצטבר עובש על הקירות כיוון שיהיה חלחול של מים.

העניין החשוב הוא שמהנדס קונסטרוקציה עולה על הנקודות הבעייתיות בזמן, מתריע על כך ולכן הנושאים הללו מטופלים כיאות.

הדוח כולל עלויות של כל אחד מהסעיפים כדי שבעלי הנכס יבינו מהו התקציב הנדרש לשיפוץ זה ואם יש להם אפשרות כספית לעמוד בכל העלויות הללו. רבים מהלקוחות מחליטים לבצע את השיפוצים הדחופים ולאחר פרק זמן מסוים לבצע את הפעולות הנוספות כדי לא ליצור לחץ כספי.

סדרי עדיפויות בתיקון מפגעים

מהנדס פרקטי עובר על כל הדוח המקיף ומסמן את התחומים שיש לטפל בהם באופן מידי לאור המסוכנות שלהם לדיירים או לעוברים והשבים. לדוגמה, אם אריחי החיפוי בחזית הבניין רופפים ויש חשש שיפלו כלפי מטה או אם יש מעקה או זכוכית במרפסת שאינם תקניים או אינם מחוזקים כנדרש. הנושאים הללו אינם סובלים דיחוי ויש לטפל בהם מידית.

ניהול ובקרה של מהנדס קונסטרוקציה

המיומנות הרבה של מהנדס קונסטרוקציה מאפשרת לו לנהל את הקבלנים שיבצעו את הפרויקט ולעקוב אחר ההתנהלות שלהם כדי שהעבודה תתבצע באופן איכותי ומושלם.

הוא זה שידרוש ויקפיד על שימוש בחומרי גלם מעולים העומדים בתו התקן הישראלי ויבחר אנשי מקצוע מנוסים שיבצעו את הפעולות הנדרשות כהלכה.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!