איך בוחרים חברה לפינוי נכס?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

הגענו לעידן שבו זמן שווה כסף. אנחנו כל כך עסוקים סביב העבודה, המשימות, הבית וגידול הילדים, ככה שכל דבר שאנחנו צריכים לעשות והוא לא בתוך הלו“ז הקבוע שלנו, דורש הסתכלות ביומן, היערכויות ותמרונים מראש. לכן, רובנו נעזרים במגוון רחב של שירותים כדי להקל על עצמנו, לחסוך זמן, לייעל תהליכים ולהשיג לעצמנו חיים כמה שיותר נוחים. אחד השירותים שתפסו תאוצה בשנים האחרונות נקרא שירות פינוי נכסים. בשורות הבאות נציג בפניכם למי השירות מתאים ואיך בוחרים חברה מקצועית שתקל עליכם ותחסוך לכם הרבה זמן והתעסקות.

 

למי זה מתאים?

ובכן יש כמה מצבים בהם כדאי להזמין חברה מקצועית המתמחה בפינוי נכסים.

  1. פינוי נכסים- נכס הוא כל דבר שאנחנו רוצים למכור או להשכיר. זה יכול להיות מחסן, מפעל, משרד, דירה, בית פרטי או סטודיו. אם יש בבעלותכם נכס ויש בו תכולה רבה וחפצים שאין לכם מושג מה לעשות איתם, הזמינו חברה מקצועית שתבצע עבורכם את השירות.
  2. מעבר דירה – פינוי דירה הוא שירות שמאפשר לנו כאמור לחסוך זמן יקר לקראת מעבר. כלומר אם אתם נמצאים לפני מעבר וצריכים לפנות את הדירה בה אתם גרים עכשיו, אנשי החברה יוכלו להגיע אליכם הביתה, לפנות את הדברים והחפצים שאין לכם כל צורך בהם יותר ופשוט להקל עליכם.
  3. לפני שיפוץ – גם לפני שיפוץ אנחנו לא ממש פנויים ויש לנו כל כך הרבה דברים שאנחנו צריכים לדאוג להם לפני השיפוץ, תוך כדי וכמובן גם אחרי. לכן, אם אתם רוצים לתרום חלק מהחפצים שלכם כמו רהיטים למשל או מכשירי חשמל, אם אתם יודעים שאחרי השיפוץ יש דברים שפשוט לא תשתמשו בהם יותר, זה בדיוק הזמן לעשות סדר בבלאגן.
  4. פינוי ירושות- אם קיבלתם נכס כמו דירה או בית בירושה והנכס מלא בדברים, זה הזמן לפנות את הדברים האלה כדי שתוכלו להתפנות לתהליך של השכרת הנכס, מכירה שלו או מעבר אליו. השירות כולל הגעה של אנשי מקצוע לנכס, מיון של כל החפצים, חלקם יועברו לתרומה, חלקם ישמרו עבורכם ועל חלקם אפילו תוכלו לקבל כסף.
  5. אגרנות כפייתית – אנשים רבים אוספים דברים במהלך החיים שלהם ומפתחים בעיה נפשית שנקראית אגרנות כפייתית. לפעמים זה מגיע עד לכדי מצב שהם לא רואים מה יש להם ומה אין להם והם מסרבים לזרוק חפצים ולפעמים זה אפילו מסוכן. גם לשם כך ניתן להיעזר בשירות של פינוי דירות.

 

איך בוחרים חברה כזו?

בעיקרון ניתן לפנות לרשת האינטרנט ולחפש חברה הפועלת באזור של הנכס שאותו יש לפנות בין אם זה בצפון, במרכז או בדרום. בחרו חברה מקצועית, כזו שתספק לכם שירות יעיל ואמין ללא פשרות. תוכלו להיעזר גם בהמלצות דרך אנשים שאתם מכירים.

 

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!