ניקיון בית לאחר צביעת הבית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

צביעת בית היא עבודה מלכלכת, שגם אם נוקטים בה משנה זהירות עדיין אי אפשר להימנע לגמרי מכתמים ומהשפרצות. ואם הצביעה היתה מלוכלכת במיוחד, ועל אחת כמה וכמה אם הצביעה היתה חלק משיפוץ כולל, בסיומה מגיע הזמן לביצוע ניקיון בית כולל ומקיף.

 צביעת בית היא המפתח למראה חדש ונקי יותר, עם קירות נקיים ובוהקים. אך צביעה מעצם טבעה הינה מקור ללכלוך, ליצירת כתמים ונזילות צבע על רהיטים, על שטיחים וכמובן על הרצפה. גם אם קראתם את כל הטיפים למניעת לכלוך בעת צביעת הבית ויישמתם את כולם – מכיסוי הספה בניילון וכיסוי הרצפה בעיתון ועד שימוש נכון ברולר למניעת נזילות וליצירת ספיגה טובה – עדיין תהיה פה טיפה שתתפספס ושם כתם שהוטבע בהיסח הדעת. אין ברירה – זה הזמן לביצוע ניקיון בית אחרי צביעה!

 

ניקיון בית עצמאי או עם חברת ניקיון מקצועית?

המטרה של צביעת בית היא לחדש ולרענן את המראה שלו – וניקיון יסודי הוא הטאץ' הסופי כדי להצליח בכך. לפיכך כדאי לשקול הזמנת חברת ניקיון בית מקצועית, שתוכל לבצע עבודה מקיפה ויסודית הרבה יותר מניקוי עצמאי, לרבות (במידת הצורך) פוליש לרצפה. זוהי החותמת הסופית כדי ליצור את האפקט החדש והמבריק עליו חשבתם.

בעוד צביעת קיר פשוטה אינה בהכרח מחייבת ניקיון בית רציני (בהנחה ששמרתם על כללי ניקיון וזהירות בסיסיים במהלך הצביעה), אם הצביעה נעשתה כחלק ממספר עבודות שיפוץ, הרי שיש אבק ושאר לכלוך כתוצאה מן העבודות, ואלו מחייבים טיפול יותר יסודי בחומרים מקצועיים ובכלי ניקוי חזקים יותר מאלו הביתיים. אם ישנם כתמים והשפרצות רבות, ייתכן שממילא עדיף לכם לוותר על רכינה ארוכה ושפשופים חסרי תועלת, וכבר עדיף לבחור בחברת ניקיון עם עבודות פוליש, שתהפוך את הרצפה הישנה למבהיקה ולמרשימה – סט של חידוש הבית לצד הקירות!

איך בוחרים חברה לניקיון הבית?

חשוב לבחור חברת ניקיון אמינה, מקצועית ובעלת מוניטין, ולהיכנס לעובי הקורה כשאתם מבקשים הצעת מחיר – פרטו בדיוק מה אתם צריכים, כמה חדרים, איזה חומרי ניקיון וציוד יש לחברה, וכן הלאה. חפשו המלצות על חברות המבצעות ניקיון בית בקרב חברים ובני משפחה, וכן ברשת האינטרנט. זכרו: אתם נותנים לחברת הניקיון גישה אל הבית על כל תכולתו, וסומכים על איכות העבודה של הצוות, כך שלאחר ניקיון הבית הכל יבהיק, ושלא תגלו לפתע כי חומר ניקוי חזק השאיר כתם או שניקוי נמרץ מדי הותיר שריטות במקום מסוים וכו'.

לעתים כדאי לשלם מעט יותר כדי לזכות בניקיון בית מקצועי איכותי יותר, מאשר ללכת על הצעה יותר מדי זולה, שעלולה להסתיים במפח נפש. בסופו של דבר, השקעתם בבית רבות כדי להביא אותו למצב בו הכל טיפ-טופ, מחודש ויפה, וניקיון הבית בתום העבודה הוא חלק בלתי מבוטל בכך, ולכן ראוי לאותה מידת השקעה.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!