יוצרים מהפך בבית על ידי שיפוץ או בניית חדר המקלחת וצביעתו

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

על מנת להביא למהפך עיצובי בבית לא חייבים להוציא מאות אלפי שקלים. במקום לשבור קירות, להחליף את כל הריצוף, להשליך את כל הרהיטים ולקנות חדשים, קיימת אלטרנטיבה יותר פשוטה, יותר מהירה והרבה הרבה יותר זולה. כדאי להתמקד בשיפוץ חדר המקלחת או אפילו פירוק ובניה מחדש. את ההשפעה מרגישים בכל הבית כולו, בכל יום ויום. כך תצליחו ואפילו במחיר נמוך משחשבתם.  

חדר מקלחת מודרני מעניק איכות חיים

מעבר לפן האסתטי, שיפוץ של חדר המקלחת או האמבטיה משפיע מאוד על איכות החיים היום יומית. אין כמו להתחיל את היום בחדר מקלחת מרהיב, מאובזר ונוח. אין כמו להתרגע עם מקלחת מפנקת, בסופו של יום מפרך. כשמשקיעים בשיפוץ חדר מקלחת, אפשר להגיע לתוצאות המבוקשות בתוך זמן יחסית קצר, מה שלא קורה אם מבצעים שיפוץ ענקי, בכל הבית.

מקלחת משופצת בכסף קטן שנראית פשוט מושלם

את היופי שניתן למצוא בשיפוץ או בבניית חדר מקלחת מעולה ניתן למצוא בעוד צורה. לצד האסתטיקה, אפשר למצוא יתרון גדול בכך שאפשר להגיע לתוצאה נהדרת בכל תקציב. כן, אפשר לבצע שיפוץ נהדר אפילו בתקציב מינימליסטי כאשר מבצעים חלק גדול מהפעולות באופן עצמאי.

לדוגמא, אם רוצים לחדש את המקלחת ממש בכסף קטן, אפשר להתמקד בטיפול בקירות. לצד החלפת מקלחון ישן מקלפים את צבע הישן מהקיר, מסלקים כתמים ישנים או נקודות של עובש ישן ואז עובדים ל"מנה העיקרית". נעזרים בצבעים מרהיבים, המיועדים במיוחד לחדר מקלחת ואמבטיה.

אפשר לעשות את זה לבד, ללא עזרה, תוך שימוש ברולר או מברשות מתאימות לצביעה איכותית. את הצבעים המיועדים למקלחות בוחרים כך שתתקבל אווירה נעימה, מרגיעה ומוצלחת. מומלץ לצבוע את כל הקירות בשתי שכבות. זה גם נראה מאוד יפה וגם דוחה היווצרות של כתמים, עובש וכדומה. לאחר טיפול מסוג זה, המקלחת נראית כמו מיליון דולר.

שיפוץ נוסף, בתקציב שמתאים לכם

אם אתם רוצים לשפץ את חדר המקלחת בדרכים נוספות, ניתן להשיג גם את זה בתקציב יחסית צנוע. למשל, אפשר להחליף את ראש המקלחת בדגם מרהיב עין. אפשר לתלות מתלה מגבות מתחמם, אידיאלי לתקופת החורף ולהרגשה נעימה במיוחד. אפשר להבריק את הראי, להחליף את הברז ואף לרכוש כיור חדש, המילה האחרונה. וטיפ אחרון – תכננו מראש בדיוק מה תרצו לעשות ואיך תרצו לשפץ. כך מגיעים לתוצאות הכי טובות.

לפרטים נוספים: https://www.talicohenliad.com/אודותינו

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!